♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg fullammer, og føler jeg spiser og drikker dagen lang!! Kan spise alt jeg kommer over.. :-O Helt forferdelig følelse.. He he!! I graviditeten spiste jeg også mye,men hadde dilla på frukt og grønt! Noe friskt, men nå tyr jeg til sjokolade og godt innimellom måltidene... Grrrrr!! He he!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 oh yes... Stoor apetitt, og spesielt de to dagene på barsel var det helt ekstremt hehe. Sitter og ammer nå, og kjenner at det knurrer litt i magen igjen. hmmm..finne noe snacks i skapet kanskje..
Sweet Amber Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Hehe, ammeappetitt:) Det koster ca 500 kalorier i døgnet å amme så man kan fint unne seg noe ekstra mat, ja:)
stearin Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Har ikke vært særlig storspist og sjokolade elsker før graviditeten, men etter at jeg fikk jenta mi gikk sjokolade ned på høykant! Måtte ha det hver dag! Tror man trenger energien fra all maten til å klare å ta vare på baby og gi baby mat:) Spis det du kan og vil (innenfor rimelighetens grenser da), kroppen sier ifra om hva den trenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå