Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Skal til legen i slutten av oktober for å sjekke en føflekk som har forandret seg litt og klør. Min pappa har hatt føflekkreft, derfor synes jeg det er like greit å få det sjekket. Men er det noen andre fysiske tegn på denne form for kreft? Er nemlig så sliten for tiden, og irritabel. Tror egentlig ikke at jeg er syk..men så er det jo den lille angsten for at det virkelig skal være noe. Har tenkt å be legen sjekke 4 føflekker mens jeg er der..å så er jeg redd for å virke som en hypokonder..Derfor sa jeg ja til en time langt ut i oktober, selv om jeg egentlig syns det er lenge å vente..Er litt over en uke siden jeg ringte å bestilte time, sa hva det gjaldt og hun som tok tlf sa at det hastet vel ikke..så da fikk jeg en time 1 mnd fram i tid..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Hva spør du om,egentlig? Om du har symptomer på kreft? Eller om du bør bestille en ny time tidligere?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Ja litt generelt om føflekkreft egentlig..er det eneste symptomet at en føflekk forandrer seg/klør/blør/vokser? Ny time får jeg jo uansett ikke, første ledige var i slutten av oktober og den fikk jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå