Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de selger rimelige høstdresser?

Minsten sin er hakket for liten nå, men vinterdressen er altfor varm enda. Så jeg trenger bare en rimelig dress som kan brukes noen uker nå frem til det blir skikkelig kaldt.. Trenger i str.98, regner med de fleste leveres i denne str også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billig, miljøvennlig og bra - FINN.NO ;-)

Kjøper ofte utstyr der, finner alltid noe som er pent brukt!

Skrevet

Leste akkurat et innlegg her om at de hadde billige Helly Hansen dresser på G sport.

Sikkert litt tilbud overalt hvis du tar deg en titt i butikkene :)

Skrevet

Reflex har rimelige dresser. Fine er dem også syns jeg da.

Skrevet

Jeg har kjøpt Troll sin dress med løst ullfôr. Den er riktig nok gankse dyr, men det jeg har gjort er å ta ut fôret når det er høst/vår/sommer og ta i fôret om vinteren. Har derfor sluppet å kjøpe en vinterdress og en dress til resten av året, så totalt blir det nok ikke dyrere enn om du kjøper flere dresser :-)

Og min gutt er vilter!!!! Dressen holder for det :-)

Skrevet

mamma til to skjønninger: syns du ikke det er vanskeligere å kle på med løst for? Og hvor mye har du under. Holder det med ulundertøy, eller må du ha mer så det blir 4 lag og ikke tre som f. eks ved bruk av reima?

Skrevet

Foret festes med glidelås og knapper i armer og ben. Har hendt at foret vrenges ut slik at det kan være vanskelig hvis barna kler på seg selv, men har aldri tenkt på det som et problem. Jeg vrenger bare armer og ben inni igjen.

Under har jeg ullstilongs og ullgenser/undertøy, og en lett fleecejakke og bukse eller joggedrakt hvis det er veldig kaldt. Så det blir gjerne 4 lag hvis du regner selve dressen som 2 lag ( jeg ser på dressen som ett lag siden foret henger fast :-))

Bor på vestlandet så det er sjelden det blir beinkaldt her (bortsett fra vinteren vi hadde nå da...) :-/

Jeg er hvertfall fornøyd med den dressen, men det hadde jeg kanskje vært med andre dresser også hvis jeg hadde prøvd andre noe jeg ikke har siden jeg liker denne så godt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...