Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg har en klump i magen. Den bor like innenfor navlen. Den er på størrelse med en tennisball. Den gjør meg vondt. Av og til krymper den. Helt ned til en klinkekule. Da kan jeg nesten ikke kjenne den. Den kan bli så liten så at jeg nesten glemmer at den er der. Så liten at jeg må kjenne etter for å forstå at den ikke er borte. Noen ganger kan jeg ikke finne den, jeg trekker et lettelsessukk og tenker at nå har den nok krympet helt inn. Jeg kan bli helt sikker på at den er borte. Men så kommer natten, og den begynner å vokse. Jeg kjenner det som et lite frø i magen. Som sakte men sikkert vokser seg større. Til en klinkekule. Til en tennisball. Jeg bruker magemusklene til å holde den fast. Holde den slik at den ikke vokser mer. Jeg holder og holder. Tilslutt blir jeg trøtt. Jeg mister taket. Den vokser og vokser og vokser. Tilslutt er der ikke plass til den i magen min. Den sprenger seg ut. Vokser seg stor rundt meg. Tilslutt er det jeg som er inne i klumpen. Jeg sitter fast. Komme meg ikke ut. Jeg må vente på dagen. Klumpen smelter i sola. Krymper seg ned i magen min. Inntar tennisballstørrelse. Og jeg fastner grepet om den på ny. Jeg tviholder og tenker at neste natt. Da skal jeg holde den fast.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 En sånn har jeg også. Min heter kjærlighetssorg, og er heldigvis blitt mindre siste tiden..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Huff! Stakkars dere.. Trøsten er at vi er flere. Min heter "Livet-mitt-er-ødelagt-av-en-psykopat-jævel" ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå