Gå til innhold

Nå må jeg få lov å skryte litt :) Til dere overvektige som har mistet håpet, se hit, jeg kan hjelpe!


Gjest Dotto

Anbefalte innlegg

I juli i fjor veide jeg hele 138 kg. Er 165 cm høy, så sier seg selv at jeg var sykelig overvektig. Hadde en BMI på 50.7.

En veninne av meg anbefalte Herbalife. Jeg hadde prøvd utallige kurer uten gode resultat, så var veldig skeptisk til denne. Ikke hadde jeg penger heller.

 

Samme uka begynte en annen stor venninne av meg å gå på dette. Etter 2 mnd hadde hun mista 14 kg!!! Ja, 14 kg. Jeg så med en gang at dette var noe å satse på, og begynte på det selv. Lånte penger av min snille, men skeptiske mor... Nå, 14 mnd senere, veier jeg 69 kg.

 

Jeg har gått ned 69 kg på 14 mnd, ved hjelp av Herbalife. Ikke har jeg løs hud, og mine strekkmerker er nesten usynlige. Jeg kan jogge uten å få pusteproblemer, jeg har ikke en eneste hudorm, eller en eneste kvise lenger, neglebåndene mine er nydelige, enerigen er på topp, og jeg ser mye bedre ut, og er friskere. Jeg har fått drømmekroppen min, ved hjelp av Herbalife.

 

Jeg måtte slutte i min gamle jobb fordi at kroppen min ikke klarte mer. Jeg vart langtidssykemeldt pga belastningsskader på kroppen min, og driver nå å trener meg opp igjen. Jeg måtte ha noe å gjøre i løpet av dagen, så bestemte meg for å bli med i Top Team på Herbalife, og bli selger.

Jeg selger nå Herbalifeprodukter, og storkoser meg med det.

Jeg vil også få si til dere overvektige som ikke klarer holde dere unna fet mat, ikke eier selvdisiplin, er store, og har mistet håpet; Kontakt meg. For en liten pris, kan dere nå målet deres!

 

Ja, dette er som en reklame, til dere som skal kjefte pga det, men jammen er det god reklame også. Jeg VET det virker.

 

Til dere som ønsker, send meg en PM, så skal jeg kontakte dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

hei.. jeg må si jeg har gitt opp litt håpet litt..skal igang med trening igjen nå.. veier 99 kilo, og er IKKE fornlyd med det.. gikk på herbalife ifjor, og det funket ikke for meg:(fikk forstoppelse og gikk ikke ned nesten noen ting..så tenkte jeg skulle prøve å spise lite karbo isteden å trene mye. er veldig klar for å bli gravid også, og vil derfor også ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg prøvde Herbalife for ca 2 år siden og gikk ned 12 kg på kort tid, men så klarte jeg ikke å drikke shake mer og jeg ble drit sur for alt jeg IKKE kunne spise. Så jeg slutta og gikk opp 12 kg igjen.

 

I sommer fikk jeg endelig bestemt meg for hva jeg ville utdanne med til og fikk meg jobb (jeg ville gjøre noe med livet mitt). Etter at jeg begynte å jobbe og spise ca hver tredje time, så har jeg gått ned 9 kg! Alt som kreves er litt aktivitet/jobb og spise ofte (ikke stappe i seg masse til 2-3 måltider, men fordele det på flere måltider). Så det er faktisk mulig for den som vil - uten dietter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Si meg funker dette for oss som ikke trener og ? Jeg er ei jente på 21 år, vi har vært prøvere en stund nå, men jeg er redd vekta stopper oss : /

Jeg er ca 165 høy og veier 92 kg.. legen min sier at siden kg ligger på riktige plassene så vil hun ikke kalle meg overvektig, ikke at jeg vet hva hun snakker om, for i følge BMI er jeg litt overvektig..:/

Jeg er ei sosial jente, henger med venner og jobber mye, trening orker jeg faktisk ikke, og ikke har jeg tid heller, å mye lite energi når jeg har vært med venner og på jobb..

Sliter mye med dette, å lurer på om Herbalife kan hjelpe meg ?

 

Setter pris på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har selv erfart at herbalife virker. Men du MÅ være i aktivitet. jeg gikk mye på fellturer og vanlig turer da jeg gikk ned 12 kg på kuren. 2 shaker for dag. pluss vanlig sunn middag og mellommåltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...