Gå til innhold

easy walker eller tfk , evt emmaljuna cangaroo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

noen som har erfaring med disse vognene?

lurer på om vi skal gå for en av disse typene denne gangen, har emmajunga edge duo, men syntes d ble alt for tungt. spesielt for ryggen min.

har foresten en emmaljuna cangaroo sportsvogn. Men denne har vel gått ut av produksjon nå (trehjuling ). noen som kjenner til denne vogna og om d går an å kjøpte en emmaljuna citybag el noe å montere på understellet til cangaroo vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv EasyWalker Sky, er KJEMPE fornøyd med denne vognen. Har brukten fra datteren min var nyfødt, hun er nå tre og vi bruker den enda.

Skal bruke denne til nestemann også som kommer i april :)

Lånte en tfk en stund i fjor vinter og likte ikke denne vognen i det hele tatt. ALT for stor og tung for meg.

Emmaljunga har jeg ingen erfaring med.

Sikkert greit å ta en tur i butikken og teste litt. Vi er jo alle forskjellige og liker forskjellige ting.

Lykke til med vognvalget :)

Skrevet

jeg er kjempefornøyd med TFK. Kjøpt en til lillesøster også nå:-)

Skrevet

Har emmeljunga cangaroo som vi brukte både med bag og som sportsvogn. Var egne fester som fulgte med til å sette fast citybagen med. Så når den var for liten tok vi av festene og satt inn sportsvogn innsatsen. Har vært veldig fornøyd med vogna! Lett og enkel å manøvrere, et must når mor har tilnærmet kronisk senebetennelse i begge armer....Eneste jeg ikke har vært fornøyd med var at jeg synes både citybagen og kalesjen på sportsdelen hadde for lite beskyttelse mot sol.

Skrevet

oki, takk for svar!

tror jeg skal satse på å få tak i city bag til cangaroo - vogna vår, jeg var superfornøyd med den sportsvogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...