Holly❄️ Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Kjøpte inn litt brus til helgen, og siden jeg ikke fant pepsi, tok jeg med en flaske RAW (fordi det var et pepsi merke på den trodde jeg det var ala det samme) Men fyyyysj!! Helt grusom smak på den!!
Gjest Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Hva ligner smaken på. Går det an å forklare, eller ligner det ikke på noe du har smakt før. Tenkte jeg skulle teste den selv, men du er den andre jeg hører som syns det smaker vondt.
Gulosten™ Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Har ikke møtt et eneste menneske som liker den enda.. Lukta på den jeg, og det holdt!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Den som er så supergod... Er ikke så spesiellt glad i brus...og absolutt ikke vanlig pepsi/pepsi max. Men den Raw kan jeg lett få dilla på. Men den skal være iskald
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Ja den er fæl! Smaker kloakkvann.. hehe
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Den er slett ikke god... Smaker smelta cola-pimp-is-sak!
flypapir Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Jeg synes den var god jeg da, men mye mulig jeg er litt rar... Smakte cola/pepsi synes jeg (men jeg er tydligvis litt på viddene)..
Holly❄️ Skrevet 30. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2010 Jeg tåler absolutt ikke brunt brennevin, men følte ettersmaken hadde et slikt snev i seg... ÆSJ!! Måtte drikke noe annet med en gang, for smaken ble ikke borte..
Sweet Amber Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Er det noen som er gamle nok til å huske saften med colasmak de solge en kort periode på 80 tallet? Sånn smakte den...Urk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå