GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Leser at disse er bedre en cherrox, men hvilken av de to er best? Og hva er prisen?
tine0810 Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Viking Thermo velger jeg etter mye fram og tilbake.... vet ikke hva de koster, for har ikke fått kjøpt enda. (så dock boots lå på ca 400 eller noe rundt der på Barnas Hus).
Willy Wonka Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Gikk også for Viking thermo. God erfaring med de og så synes jeg de virker varmere enn dock boots.
-trollemor- Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 jeg har kjøpt dock boots til jenten min, betalte 199 på coop obs
tine0810 Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 jeg var på coop obs..men klarte ikke finne dock boots der......men mulig jeg var blind da....har uansett bestemt meg for å teste ut viking thermo istenden...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Viking thermo over alt... koster 299-399 tror jeg. Husker ikke helt... Gjør aldrig om det feilet å kjøpe dock boots igjen.... De holder ikke vannet ute for 5 øre og alla tre var iskalde på beina...de er i vanlige fall veldig varme om beina...
solita 06 Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Vi går for Viking termo i år, Dock boots trekker jo vann i halve skaftet! Helt håpløst når en har en som elsker å hoppe i søledammer...
Gjest irismor Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Dock boots er vel en type etterligning av Muckboots. Muckboots er utrolig varme og lekker ikke, men de får man ikke i små str. Dock boots er en dårlig etterligning. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for viking. Har selv muckboots til posteringsjakt og fiske. De er alltid varme og tette. Har testet de ned til -20 grader. Så som sagt hadde de vært i barnestr så hadde jeg anbefalt de på det varmeste. Men dock boots hadde jeg ikke kjøpt.
Ranveig R Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Har ikkje prøvd viking termo, men kjøper igjen dock boots til ungane etter å ha vore superfornøgd forrige sesong. Eldste (no 5 år) hadde ikkje andre sko i vinter, og han var verken våt eller kald. Mot slutten av sesongen var han derimot litt svett på føttene, men då var vi vel og godt oppe på plussida av termometeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå