mammatetogansketette:)) Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Finnes det?? Har en GT, superfornøyd men ønsker meg et "ledd" til i kalesjen...:/ Ellers er det ønskelig at den er lettest mulig- har tre hjul og kan brukes ut vogn-tiden til eldstemann.... (de er 4 og 20 mnd) Tips? Har tråla alt trur eg men finn ikke noen som er gode nok for meg...
Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har easywalker duo til mine gutter, de er nå litt over 2 og litt over 1 år. Den er fantsatisk god, veldig lett å trille med store svingbare forhjul som kan låses. Ryggene kan legges helt ned og den er lang i ryggen. Fremdeles kan gutten min på 97 cm sove i den, men det begynner å bli noe trangt til det formålet:-) Ellers har den en en slags forlenger på kalesjen, en uv kjerm heter det vel:-) Vi har vært strålende fornøyd med vogna, og jeg er meget kresen, så anbefaler den gjerne til andre. Jeg valgte denne kontra tfk og oth pga lengre rygg på sittedelen, smalest, lettest og best kalesje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå