Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 gutten min er snart 7 mnd. han får to måltider for dag, og spiser ikke så mange skjeene før han mister interessen. han virker ikke så veldig sulten og har ofte grøten lenge i munnen før han svelger. har prøvd med to forskjellige grøttyper + sviskemos og grønsakspure, virker som han liker alt sammen siden han gjerne vil smake noen skjeer hver gang, men spiser altså veldig lite. fullammet til 5-6 mnd (fikk ørsmå smaksprøver med tynn grøt fra 5 til 6 mnd) ammer ofte og har hatt bra med melk. tror dere gullet mitt har det bra? hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Det går også an å prøve med brød eller middag. Men så lenge han er fornøyd med amming, er det viktigste at han får noen smaksprøver på annen mat, selv om det ikke er så kjempestore måltider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå