Gå til innhold

svik, løgner og bedrag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker det er veldig sårt nå som eksen har fått barn igjen..

Da jeg møtte han var han i et forhold, som han avsluttet da vi traff hverandre. Jeg ble gravid, og etter 4 mnd ut i svangerskapet gikk han tilbake til sin eks... som nå har født deres barn...

Hans eks og jeg kjenner hverandre og er mer el. mindre på HATnivå med hverandre. Hun MASTE på han om at han måtte komme tilbake til henne og lagde bare faenskap da vi var sammen, så endte såklart med at han gikk tilbake etter mye greier og dritt. Dette er utilgivelig synes jeg, da hun visste vi var gravide og ventet barn...slik at jeg ble sittende igjen alene..Han har hatt ytters lite kontakt frem til nå, men vil ha mer, så han har satt igang rettssystemet, med div rettsmøter for å "ta fra meg min/ vår datter".. (!!!)

Nå har de fått barn som sagt, og min/ vår datter har fått en søster!!!!!!

Jeg forstår ikke for alt i verden hvordan jeg skal kunne samarbeide med disse menneskene som jeg ser på som psykopater og svært umodene mennesker... Har ikke sett samboeren hans på noen år nå, men er redd for min egen reaksjon den dagen det skjer- redd jeg skal fly på henne!!!! Jeg føler meg så sveket og bedratt( da det i ettertid viser seg at de hadde ting på gang før han avsluttet med meg, og mens jeg var gravid og ventet hans barn)og er egentlig proppfull av hat til disse menneskene. All tillitt er jo borte..og hvordan skal man samarbeide med et menneske du ikke stoler på??? Jeg har jo ikke opplevd noe annet enn svik, løgner og bedrag med denne mannen...

 

Har vurdert sterkt om jeg bare skal pakke sammen pikk-pakk og flytte til en annen by, langt vekk..Komme bort fra alt som minner meg på denne ENORME bommerten jeg gjorde for snart 2 år siden...

Komme bort fra han og det at jeg må treffe han ved hver avlevering til og fra samvær, det er uutholdelig...

 

Noen gode råd el liknende historier å komme med.. Trenger litt trøst i en helvetes hverdag!!!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst synes jeg ikke DU skal føle du har enerett på å føle deg sveket og bedratt.

HAN var i forhold da dere begynte sammen, og hvis du prøver å se det fra hennes ståsted er det jaggu ikke bare bare å bli forlatt for en ny dame, som han smeller på tjukka rett etterpå.

Hun gjorde det som de fleste hadde gjort; prøvd å fått han tilbake - barn eller ei.

Han er tydeligvis ikke så mye å samle på likevel, slik som han vingler, så du får takke den allmektige for at du slipper å drasse rundt på en slik "mann".

 

Det er ikke hun du skal rette hatet ditt mot. Det er nok han som har driti på draget her.

 

Du må bare prøve å være den voksne oppi det hele, og sørge for at barnet ditt får ha samvær med sin far og sin søster og sin stemor. Aldri snakke dritt om dem til barnet ditt og være voksen.

Skrevet

Hei. Jeg kjenner meg godt igjen i ditt innlegg her.. og jeg skjønner absolutt hvorfor du er forbanna.

Har sittet der selv, kveld etter kveld, dag etter dag.. med bare følelsen av hat hver eneste gang jeg tenkte på bf og hans nye dame.. og selvfølgelig dukker han ofte opp i tankene dine!

 

Jeg var vært i kontakt med advokat, barnevernet og familievernkontoret. konklusjonen er den samme hver gang.. han har uansett rett til å ha samvær med sitt barn og barnet har rett til å være sammen med pappaen sin. Rettigheter...

Du har akkurat de samme rettighetene og det skal mye til for at han skal kunne ta fra deg datteren din!

jeg skjønner godt at du bare vil reise vekk og aldri se disse menneskene igjen, men det kommer sannsynligvis ikke til å gjøre noenting noe særlig bedre..

Jeg skjønner også godt hvorfor du er forbanna, jeg var akkurat sånn selv og jeg kunne ikke skjønner hvordan jeg skulle kunne overlate ansvaret for sønnen min til en person som jeg ikke stolte på!

 

Det eneste jeg kan råde deg til er å gå noen runder med deg selv.. ikke la han knekke deg! jeg vet det er vanskelig men alt dette sinne og frustrasjonen må du få ut og bli kvitt på annen måte enn å flytte vekk og prøve å glemme det.. det sliter deg ut hvis du skal gå rundt å være sint og bruke opp energien din på dem! de er ikke vært det!

 

Gå til familievernkontoret og prøv å finn en løsning som kan fungere. ingen kommer til å ta fra deg datteren din og han kan ikke kreve at hun plutselig skal være sammen med han to helgen i måneden..

 

Vi begynte å gå til mekling for ett år siden.. da hadde ikke bf hatt noe kontakt med sønnen sin på 6 måneder..

vi startet med at han kom hjem til oss en ettermiddag i uken.. holdt det sånn noen måneder før han fikk hente sønnen sin på morningen og levere han igjen på kvelden.. etterhvert gikk vi videre til at han var hos bf i ett døgn.. nå etter ett år, er han der annenhver helg og en dag i uken.

Det har vært mange diskusjoner og mye frustrasjon.. jeg skal ikke påstå at jeg aldri blir sinna og mitt syn på bf og hans oppførsel mot meg for 2 år siden har forandra seg.. ikke stoler jeg 100% på han heller, men jeg måtte bare innse at det kom ingenting godt ut av at jeg var forbanna, verken for meg eller for sønnen min.. barn merker sånne ting..

 

Lykke til! håper det ordner seg for deg og datteren din :)

Skrevet

Jeg må nok si meg enig med anonym her at det er han som faktisk er syndebukken og ikke hun.

 

Ellers så vil jeg tro at i et trekantdrama som dette virker som det er så er nok det å kalle de "psykopater" og "umodene" litt vel over streken og håper du ikke gjør det forran andre eller når barnet ditt er der.

 

Hadde situasjonen vært bedre om han hadde gått til ei ny dame i stede for tilbake til sin eks? Mest sannsynlig så kommer det til å dukke opp nye damer i livet hans etterhvert og dere vil begge få en ny å forholde dere til så hat vil ikke løse noe.

Skrevet

jeg må jo si at jeg skjønner godt du er skuffet... men syns jo du legger sinnet dit for mye over på damen til xen. er jo ikke hennes feil. syns du skal tenke litt på hva du gjorde når du tok i fra henne mannen sin... du var jo ikke det spor bedre enn henne....

Skrevet

Fint med innspill av både positive og negative innlegg her..

Litt å tenke på her nå, så takker for svarene.

Jeg forstår alt dere har kommet med av div argumenter..er bare så vanskelig å snu tankegangen..

Til syvende og sist så kan jeg takke meg selv for at jeg var så dum og blind og lot meg lure trill rundt og gikk rett i bare, og ble lurt av denne barnefaren- så derfor sitter jeg her alene med ei lita jente som ikke skal oppleve 2 foreldre som bor sammen..

Ville aldri hatt han tilbake nå- helt uaktuelt!!

Skrevet

Et tips til deg er: Se på jenta di, og jeg går ut i fra at du elsker henne over alt på jord ikke sant, tenk så: Uansett hvor mye du skulle ha ønsket at ting var anenledes så ville du aldri klart å få henne på egenhånd. Så okay ting er nok litt tøft nå, men det kan gå seg til om dere ønsker det. Kanskje er ikke samvær det beste akkurat nå, men på sikt så har dattra di krav på å bli kjent med resten av familien sin og for henne vil det være mye lettere om hun slipper å måtte "velge side", og om du ikke lar henne bli kjent med denne siden av familien så kan det slå mot deg når hun blir eldre og det kan jeg aldri tro er en ønskelig situasjon.

 

Hva med at dere alle voksne møtes på et familievernskontor og får snakket litt ut med en veileder til stede?

Skrevet

Se framover!! Du må fokusere på fremtiden.. fremtiden til datteren din :)

Fortid er gjort og over.. det kom tross alt en nydelig jente ut av det!

 

Det blei slutt med meg og bf fordi jeg fant ut at han holdt på med ei annen dame.. de blei kjærester 1 mnd etter og nå, 1,5 etter så har de kjøpt hus sammen..

Jeg hatet henne! men det var tross alt han som valgte og være utro + at han ikke ville ha meg eller sønnen min i livet sitt når de blei sammen. det var han sitt valg!!

Det måtte jeg bare gjenta for meg selv til jeg klarte å endre tankegang..

nå tenker jeg at det er bra at hun er der.. da får han hjelp og sjansen er større for at livet til sønnen min kommer til å bli stabilt fremover.

 

Jeg er fortsatt singel.. kjedelig til tider, men jeg har også bare meg selv og sønnen min å ta hensyn til.

 

Fokuser på fremtiden til deg og datteren din :) Gjør det beste ut av det! Det kommer til å ordne seg!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...