Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 han er spurt om å være fadder til brorens baby. Er bare han som blir å reise siden det er ganske langt. men mitt spørsmål er , hva skriver man i et dåpskort? Tenker da litt mer enn bare tillykke med dåpen. Har lagd en "eksploderende boks" Har skrevt et dåps dikt, men hva mer? Jeg holder på med den nå, og må bli ferdig i kvelde siden mannen reiser i morgen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 trodde man kunne få svar her inne. Jeg er en av de "gamle" her inne, men har ikke vært inne her på aldri så lang tid, nå gjorde dere slik at jeg mest sannsynlig ikke kommer inn særlig ofte i fremtiden heller. HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Slapp av :-) Det er jo ikke alltid at akkurat ditt innlegg er det mest iønenfallende og overskriften viste ikke så tydelig hva du var ute etter... Høres ut som du har gjort en kjempejobb med kortet :-) Ønsk vel og lykke på veien. Liker veldig godt det verset om han som til slutt blir båret på ryggen til gud... fotspor i sanden? hmmm men nå kommer jeg ikke på hvordan det var igjen!? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 her: FOTSPOR I SANDEN En natt drømte jeg at jeg gikk sammen med Herren på en strand. Mens vi gikk der, kom mange bilder fra livet mitt til syne som lysglimt på himmelen over oss. I hvert av bildene så jeg avtrykk av føtter i sanden. I bildene av de gode stundene kunne jeg tydelig se avtrykket av to par føtter som gikk ved siden av hverandre. Men i de vanskelige stundene, da jeg hadde det vondt og var redd, eller var fylt av sorg og mismot, var det bare ett par fotavtrykk i bildet. Dette forstod jeg ikke, så jeg sa til Herren: Du lovte meg, Herre, at hvis jeg fulgte deg, ville du alltid gå sammen med meg. Men da livet mitt var aller vanskeligst, var det bare ett par fotspor å se. Hvorfor var du ikke hos meg da jeg trengte deg aller mest? Herren svarte: Mitt kjære og dyrebare barn! Jeg elsker deg og ville aldri forlate deg. De gangene det bare var ett par fotspor i sanden, det var da jeg bar deg i armene mine.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 takk:) kjempeflott dikt, men mannen er ikke særlig "guderlig" av seg, så jeg er desverre redd han ikke kommer til å gi kortet dersom det er for "kristelig" Har skrevet navnet til barnet på en "flip" og dåpsdagen på en "flip" og diktet på en "flip". Tenkte jeg skulle skrive fra eller hilsen eller noe på et par "flipper"
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Du høres ut som om du gjør deg veldig flid :-) Skulle ønske jeg var så kreativ når det kom til sånne ting...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Brukte dette jeg Til livets ære skjer et under i alle land hver dag som går, ja, i ethvert av de sekunder, som men`skehetens klokker slår! Men ingen vet og ingen kjenner den vei ditt lille barn skal gå, og ingen vet hva skjebnen sender av lyse dager og av grå. er siste verset av "da lykke liten kom til verden"
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 takk:) jeg prøver så godt jeg kan. er jo kjempegøy når det blir fint:) Hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Ser du alt har et dikt, så det er vel selve hilsenen du leter etter. Til lykke med dagen og fremtiden er kanskje også litt kjedelig? Hva med noe sånt som: Ønsker deg det beste på dåpsdagen og alle kommende dager? Syns forresten ikke du er helt rettferdig når du bare gir damene under en time på å svare, og det i tillegg på kvelden....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 unnskyld, vet at det ikke er helt rettferdig. Lurte bare på hva mer jeg skulle skrive liksom... har liksom hilsenen inni diktet men takk for det dere har kommer med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå