Gå til innhold

Hva er den sykeste overprisingen du har sett på finn.no??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den verste overprisingen jeg har sett der inne var vel de to ikea stolene som en eller fyr forlangte 300 kr for en eller 500 kr for begge...Den var ganske god med tanke på at 1 stol koster 98 kr helt NY!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er sykt hva folk gidder og legge ut ting for.

Ikke akkurat over prisning, men ser mange som legger ut emmaljunga scooter for 200-2500 og den koster 2500 for ny vogn. vertfall når det er 2009 modellen eller nedover som blir lagt ut til den prisen da de vognene er dårligere enn 2010 modellen og 2011 modellen. Forbedret en god del med bedre kurvplass og litt sånt.

Da vi så på leilighet var det en som ville ha 12.000 for en leilighet på 30 kvadratmeter og det var loft leiligghet med skråtak og kun 1 soverom. ikke lå den særlig sentralt heller.

Skrevet

Må være den samme annonsen som HI sikter til :) Jeg måtte bare le når jeg leste den :)

Skrevet

Samme her! :) Noen som vet om han har solgt dem? ;) hehehe!

Skrevet

Og den annonsen der de skulle ha 3500 kr for en simo 03 modell (tror jeg det var) med ødelagt kalsjestrammer. Dessuten så vognen veldi gammel og slitt ut. Den hadde også små hull...

Skrevet

Ler meg ihjel.

Det er virkelig mye overprising. Folk regner alltid med at de skal få igjen minst halvparten av det de ga for en ting. Det er jo helt teit siden tingen nå er gammel og sikkert har vært på salg ørten ganger.

Hvem kjøper en brukt ting dyrere enn du kan få den ny på salg liksom.

Samma hva de som kjøpte den ga for den... det er jo hva man kan få den for nå som teller.

Skrevet

Det er mye jeg synes er idiotisk priset, men det er ikke bare på FINN. Saken er jo at tingene har den verdien noen er villige til å gi. Skal man nakke om syk overprising er vel diamanter et godt eksempel. Av en eller annen grun har vi blitt innbildt at det er utrolig gjevt å gå rundt med dem. Ikkeerde spessielt pene, mange andre stener er finere, ikke er de så sjeldne og ikke er produksjonskostnadene så store. Greit at de er harde og fungerer godt til kutting i industrien, men det er vel ikke noen grunn til å betale mange tusen for noesom ser ut om en liten glassbit?

Poenget er at det bare trengsen kunde som er villig til å betale den prisen selgeren spør etter. Da er varen verdt så mye.

Skrevet

Den kurven er jo en antikitet så den skal være dyr.

Skrevet

Jeg har mye antikk, både møbler og annet - og ingenting har jeg betalt over 4000 kr for..

Skrevet

4000 for den kurven? antikk eller ikke. men hadde ikke betalt så mye for den kurven der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...