Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Er ikke noe tragedie om det viser seg at jeg er gravid, men kunne jo ønsket meg å vente noen måneder til, he he Til syvende og sist er det jo bare en test som skal til, men er litt tidlig å teste ennå da om jeg faktisk er gravid.. Men så synes jeg kanskje jeg kan merke noen svake murringer?? hmmm....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Ja, jeg har blitt gravid under menstruasjon. I følge noen her inne går det ikke an, men i følge gynekologen min så går det an. Og jeg har jo beviset selv, hadde sex en gang på fire måneder, og det var under menstruasjon, og i dag har jeg en flott datter som følge av det:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Kan jo hende at egget som skulle ha blitt støtt ut har blitt befruktet? Ja, vi er ikke så treige at vi ikke tror at det går an, men sånn er det vel å ta en sjanse etter lang tid fra hverandre, he he Har en liten fra før, så er som sagt ikke noen tragedie. Får vel bare smøre meg med tålmodighet enn så lenge. Tok det noe lang tid før du kjente noen symptomer?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Jeg var ikke forberedt på graviditeten i det hele tatt, jeg trodde også at det var rimelig trygt å ha sex under menstruasjon. Var nesten tre månder på vei før jeg i hele tatt oppdaget det. Var litt kvalm, trett og sliten, men koblet ikke dette opp mot graviditet da jeg selvfølgelig ikke kunne være det:) Husker ikke riktig når jeg merket symtomer.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Yes, ble gravid siste menstuasjonsdag. Gyn. mente det var sjelden, men fult mulig. Sterk sædcelle som levde lenge, så kanskje en jente denne gangen?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Har en gutt på litt over 4 år som bevis på at jeg ble gravid under menstruasjon
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 ... at dere ikke skjønner dette, man blir ikke gravid på selve blødningsdagen. Eggløsningen kan komme før og etter den egentlig skal at man spotter er ikke det samme som menstruasjonsblødning. Overlever spermen i 4 dager og du har tidlig EL, ja da sier det seg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 jaja, blir en spennende tid framover dette! :-) Tviler på jeg greier å vente til neste mens dukker opp (eller ikke), må sikkert handle inn en test! HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Jeg vet selv når jeg menstruerer og ikke! Såpass skjønner jeg! At du ikke vil skjønne noe flere gynekologer skjønner er noe annet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Fikk forresten menstruasjonen akkurat på den tiden den skulle, og det VAR menstruasjonen. Hadde hatt den i 2 dager da vi hadde oss..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 hva tror du mensen er da? haha
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Dato for samleie er ikke overstemmelig med dato for befruktning bare så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 nei. jeg har ikke sex når jeg blør. blir ikke det mye gris da?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #15 Skrevet 30. september 2010 Jeg tror det er da man kan bli gravid. Dumme spørsmål dumme svar. I følge gynekologen min så er en teori at sperm kan føre til eggløsning, selv under menstruasjon. Naturen er skapt med tanke på reproduksjon og kroppen finner på mye rart for å legge til rette for det. Menstruasjonen kan også bare gi gutta litt mer å svømme i, i stedet for å skylle de ut. En kvinnelig kollega av min gynekolog har blitt gravid på samme måte selv, så de avfeier det ikke som total idioti slik som du gjør. Det er ikke vanlig, men det er heller ikke utenkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå