Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 kan dere se en viktig huskelapp jeg har skrevet? En lapp med saker jeg skulle ta opp med advokaten min. Finner den ikke, og det er krise. Har jeg mistet den?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Rosa skrift ??Ligger den i noe rosa?? Fikk opp rosa..sier det deg noe??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Jeg fant den! Den lå sammen med noen andre papirer i en rosa bolle i stua!!! =) Siden du var så flink, så lurer jeg på om du også ser den elektroniske dagboka mi, den ser ut som en stor mobil. Den er søkk vekk! HI
rosene Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Hehe,så moro da..Jeg fikk opp ordet rosa liksom.Moro å se at j traff.. Kom på spå/horoskop siden.Der spår jeg gratis,ta gjerne en titt på hjemmesiden min..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Har du en boks av papp fra IKEA? Jeg tror dagboka ligger i nærheten av en slik, sannsynligvis langt nede i rommet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Evnt. ved et sted med mange ledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå