Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Skatter du for OS?? Jeg har frikort jeg..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Får man frikort når man har full OS?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Trorde aller aller fleste skatter på os.. Sikkert noe unntak-greier hun over der.. Vil anta det er halv skatt der også
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Frikort? Jeg betaler 36% skatt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå