Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Ja, jeg vet at de kan miste håret, av f.eks stress og sykdom. Men da mister de vel håret ofte flekkvis. Jeg er tilbake på jobb etter permisjon og oppdager at en kvinnelig kollega av meg har blitt temmelig tynn i håret, en litt sånn herrevariant. Hun har fremdeles tykt hår i kransen, men har fått så tynt hår at hodebunnen synes på toppen, fra panna til krona. Jeg ble bare så nysgjerrig. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Hormonforstyrrelser er da et kjent fenomen... Mange kvinner har dette og opplever ting som f.x. hårtap på typisk "mannevis" (måne, viker) og/eller uønsket hårvekst på typiske "mannesteder" (bryst, lår, mage o.l.) Kommer vel bl.a. av forhøyede testosteronverdier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå