Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Min datter lekte med lommeboken på lørdag, å siden har den vært søkk borte.. Hun har ikke tatt den med ut av leiligheten, det er jeg helt sikker på. Har vasket å ryddet hele leiligheten i dag, i håp om at den skulle dukke opp... men fant den ikke ALL HJELP tas i mot med STOR TAKK :-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Under noe. En pute kanskje? Har du sjekka under sofaputene?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Jeg er ikke synsk da, men hva med inni peisen eller kleskapet?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Jeg pleier å finne mye rart i kleskapet til datteren min, gjemmer unna leker og bøker der noen ganger
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Takk for tips jenter :-) Har sjekka alle de plassene, men finner den ikke
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Kanskje hun har lekt med den i en veske, om hun har noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Hun har ingen veske, men har sjekket alle mine.... Blir snart gal ( Hun er forrsten 20 mnd.. for ett par mnd siden, lekte hun med klokka til sambo, å den har vi ikke funnet siden :/
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 JEG FANT DEN!!!! :-) I en kasserolle i det ene kjøkkenskapet :-)))))) *overlykkelig* Tusen takk for hjelp :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå