Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Lengter veldig etter å flytte sammen med min kjære, men har 6 mnd igjen av et vikariat og bor fem timer unna han. Her har jeg ok jobb, men intet sosialt liv. Der vil jeg har kjæresten, mulighet for ny jobb ganske snart og forhåpentligvis et sosialt liv etter hvert. Hva sier dere?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 er forholdet ment for å vare holder dere ut disse 6 mnd. La det bli en prøve!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Sats på kjærligheten du! Siden du har mulighet for en ny jobb der så hadde jeg ikke vært i tvil;)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 SKAL jeg si opp jobben, skulle det stå... hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Vær sikker på at du har en jobb å komme til. Ikke gi opp all økonomisk trygghet for en mann....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Er sikker på at dette er den rette, og har økonomi god nok til å klare meg noen få mnd uten jobb. Så jeg trenger ikke leve på han inntil jeg får jobb. hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Nei, har ikke noe konkret jobb i sikte, men dette er en mellomstor by og jeg har nok arbeiderfaring til at jeg ikke tror det kommer til å bli veldig vanskelig å finne noe. hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 skaff deg jobb før du flytter!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Valgte å høre på deg som sa jeg skulle satse på kjærligheten! Sendte oppsigelsen og er spent på sjefens reaksjon i morgen. Blir vel ikke helt fornøyd med meg, men det får jeg tåle. Gleder meg til å flytte og starte livet sammen med min kjære. Man må satse mens man kan! hi
Sweet Amber Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Det virker veldig negativt på fremtidige arbeidsgivere å påta seg et vikariat og ikke stå løpet ut. Jeg stemmer Nei av hensyn til jobbsøkingen din senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå