Gå til innhold

Hvilken barnevogn synes du er BEST?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio Go og City cross. Alt etter barnets alder og behov:)

Skrevet

Hadde 4, men har solgt en. Den beste kombinasjonen for meg har vært Emmaljunga edge duo og Bugaboo cameleon, da har jeg alt jeg trenger:-)

Skrevet

Urban Jungle fra One Three Hill. Veldig fornøyd. Har brukt den hver dag i snart 3 år. Det er et stykke å gå til barnehagen.

Skrevet

Hehe, kjenner til det. Vil gjerne ha en vogn som dekker alle behov, men er nok vanskelig å kominere lett bytrille med turvogn for skog og mark..

Skal sjekke ut vognene, takk for tips!

Skrevet

Emmaljunga City Cross- me loove! Spesielt som bagvogn er den en DRØM å trille!

Skrevet

Bugaboo Cameleon. Hadde bare den vogna til yngstemann. Ikke behov for en annen. Super bagvogn og kjempegod og praktisk sportsvogn.

Skrevet

Den vi endte på nå med nr 4, en Emmaljunga Nitro City. Til vårt behov i hvertfall :-) Stor og behagelig for barnet, liten og nett i understellet slik at den kommer frem overalt. Herlig og trille med svingbare hjul, men stabil siden det er 4 hjul, lett i vekt, enkel å slå sammen osv. Eneste minuset er liten og vanskelig tilgjengelig handlekurv under.

Skrevet

Det er så mange gode vogner til hvert sitt formål, så jeg kommer nok aldri til å finne en som er bra til alle formål. Har prøvd mountain buggy, simo kombi, teutonia mistral, maclaren tecno xt, brio happy og brio city. Skulle jeg velge kun en tror jeg kanskje jeg hadde valgt mountain buggy. Minuset er at den kun er forovervendt på sportsdelen. Brio happy er også en kandidat, men fordi den er så stor og relativ tung er det noe drit å ta den inn og ut av bilen i forhold til mountain buggyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...