Gå til innhold

ny frisyre....noen annen med asymmetrisk klipp?


xxxc

Anbefalte innlegg

Har så lyst å klippe meg. Har en bob nu. Men kunne tenke meg å barbere ene siden og beholde lengda på andre sida. (Har tykt hår.) Noen som har gjort det? Hvordan er overgangen, eller er det liksom bare barbert og rett over til full lengde, eller går det gradvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der høres veldig kjent ut, akkurat den frisyren hadde jeg på 80-tallet når jeg var 16. Da kan du selv regne ut at jeg nå begynner å bli middelaldrende. (og har bob)

 

Den gang var det skikkelig hypermoderne. Men når det gikk litt for lang tid mellom hver klipp ble jeg gående med hode på skakke.

 

Når føler jeg meg for gammel for en sånn frisyre, men hvis det er det du vil ha: kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en "rihanna" jeg. Hehe... Hadde laaaaaaaangt hår, så klipte jeg det mer "hanekam", med barbert på sidene og langt på toppen.

 

Nå har jeg en sparefrisyre, fremdeles barbert på begge sider men jeg har såpass mye hår at det ser ut som om det bare er ene siden slik du snakker om ;)

Og jeg bare fortsetter med å ha det kort på sidene, så får det lange bare vokse og gro ;) (hadde nettop en klipp da, men det pga bleking av håret. Nå er det spaaaring på gang)

 

En vennine av meg klipte seg samtidig som meg, og hun tok bare ene siden slik du vil ha. Hun har bare klippet seg kortere og mer i det siste da, hehe.. Så der gikk det omvendt enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(jeg har det lange på toppen til ene siden nå, derfor ser det ut som om det bare er ene siden som er uten hår. Men jeg kan fremdeles få det opp og lage litt flere frisyrer enn om jeg bare hadde hatt ene siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De klippet til en overgang på meg da, men jeg klipte jo resten av håret veldig kort så det var kanskje lettere å gjøre det på min frisyre enn bob?

Hør med frisøren, de har nok helt sikkert gode råd. Er så mange som klipper seg sånn nå i dag, at det er nok ikke noe nytt de kommer borti ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...