Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg har fått en greie med nudler den siste uken. Spiser nesten ikke mat fordi jeg er så lei mat frem til 16.00 ... så etter det hiver jeg innpå med masse mat... og på slutten av kvelden sånn rundt 21 propper jeg i meg nudler... NAMNAM.... aldri likt det før men elsker kyllingsmaken,.... Men nå ser det ut som klærne mine blir for små...blir man tykk av nudler?
Gjest Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Det er like "sunt" som chips/pomfri, så ja.. man blir tjukk av nudler.. (desverre...)
tante grusom master of law Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 jepp, massa kalorier!
Gjest irismor Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Søte deg, du har ikke et gram for mye på kroppen. :-) De nudlene har ikke satt seg fast ;-) Mens jeg derimot ser ut som jeg har slukt Mr. Lee ;-)
Gjest Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Det kommer kanskje an på alt det andre du hvier i deg først......
Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2010 hehe takk for det irismor... Men nå skjønner jeg jo at jeg ikke kan spise dette hver dag tydeligvis hihi....men godt er det i alle fall...
The Bad Gal Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 De er skikkelig junkfood, men du kan jo bytte de ut med eggenudler eller fullkornsvarianten, sammen med noe proteinrikt og litt grønnsaker. Mer balansert. Men stemmer i med at du ikke akkurat trenger bekymre deg for vektoppgang, du er jo så slank og flott atte!
Gjest irismor Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Det er godt men ikke sunt i lengden, desverre som det er med alt som er godt.
Tokatter_USA Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Er det orientalske nudler du mener? Ramen? Jeg sitter og spiser det nå. Jeg har vært avhengig av dem i over 20 år. Før jeg fikk barn spiste jeg dem hver dag til lunsj. Alltid med et bløtkokt egg, dampede grønnsaker og et glass melk. Jeg er ikke tykk... Men jeg har kuttet ned fra to pakker til én av gangen, siden kroppen har fått en litt lei tendens til å vise hvor mye jeg spiser. En halv pakke har 190 kalorier. Så det blir jo en del hvis man spiser hele. Og det gjør man vel som regel. Og jeg pleide å spise to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå