Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Noen som har tips til en sang som ikke er "brukt opp" Og noen som vet om noen som synger i kirkevielser her inne? Trodde det var ei som bodde i Oslo som ble anbefalt her???
elskerlivet Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 right by your side du er den finaste eg veit
Gjest Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 I min tantes bryllup sang dommeren som viet dem en meget "høytidelig" versjon av "Baby you can drive my car". Det var utrolig morsomt:) Men du hadde kanskje tenkt deg noe litt mer stilfullt? Hva med "Berg og båre" av Kari Bremnes? Nydelig tekst som kan gjennspeile deres kjærlighet som der hvor berg og båre brytes blir det melodia, alt fra lystig sommerlåt til såre symfonia... Eller "Nature Boy"? Vakker, vakker, sang:)!
Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 Vinterflickan kan ikke du komme å synge en sang;) Så er du også invitert til festen etterpå haha....
Gjest Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Hehe;) Jeg kan joike "No blir det liv rai-rai". Hadde ikke det vært staselig?
Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2010 Steike da tror jeg familien til den "dannede" forloveden min hadde fått sjokk mohahaha.... men makan til partystart skal du lete lenge etter da hoho...rett på party etter kirka Jeg derimot er jo vokst opp med rai rai.... og sommartider HEYHEY!!!
tottelott Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 "From this moment one"- shania Twain. Er kjempe fin og passer godt!
Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2010 Er en norsk sang med norsk tekst mer "ekte" i en slik setting?
elskerlivet Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 jeg syns det, ofte litt gamle tanter og besteforeldre og sånt som ikke skjønner den engelsken.. derfor jeg liker du er det finaste eg veit med hellbillies!!! nyyyyydelig!!
Gjest yrild Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Elsker Berg og båre av Bremnes og kjenner en skokk av sangere i Oslo:-) Bare PM meg hva slags sang du ønsker så kan jeg agi deg noen navn!
Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2010 Takk Yrild det hadde vært supert.... Skal sende deg pm
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Kan anbefale deg å ta kontakt med musikkelevene på Foss vgs, de er kjempeflinke og ikke altfor dyre heller; http://www.duxfm.com/velkommen.html Av sanger synes jeg "sommernatt ved fjorden" er nydelig- stemningsfull og ikke for oppbrukt heller.
Gjest yrild Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 Ehrmmm sommernatt ved fjorden handler om utroskap... kanskje ikke akkurat passende for et bryllup? Men ja den er veldig vakker :-)
Villa Perlesukker Skrevet 30. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 30. september 2010 vi skal gifte oss på vinteren så den passer ikke helt uansett... Vi trenger tror jeg en gutt eller en jente som skal synge.... Har veldig lyst til å få noen til å synge hold on på kvelden som første dans også....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2010 #15 Skrevet 30. september 2010 hehe, ja den handler jo strengt tatt om utroskap, men synes likevel at den er fin- for det er jo på mange måter en litt sår historie om umulig/ forbudt kjærlighet, og det er jo en form for kjærlighet det også?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2010 #16 Skrevet 30. september 2010 nei, til vinterbryllup passer den nok ikke like bra gitt:p Vi hadde en kvinnelig solist (som sang altså) fra Foss vgs i bryllupet vårt, og hun var kjempeflink- intet øye var tørt!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 30. september 2010 #19 Skrevet 30. september 2010 "et liv for mig" av the real group er kjempefin!! på spotify finner du den som "et liv for meg" sunget av pitsj (elsn) vi tenkte å ha den, men organisten klarte ikke (blæææ) å spille den... nå var han ikke spesielt flink heller da;-)
Villa Perlesukker Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #20 Skrevet 1. oktober 2010 Et liv for meg...er den hentet fra en musical?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå