Gå til innhold

Sang i kirka etter man har sagt JA til hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en sang som ikke er "brukt opp"

Og noen som vet om noen som synger i kirkevielser her inne? Trodde det var ei som bodde i Oslo som ble anbefalt her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

right by your side

du er den finaste eg veit

Skrevet

I min tantes bryllup sang dommeren som viet dem en meget "høytidelig" versjon av "Baby you can drive my car". Det var utrolig morsomt:)

Men du hadde kanskje tenkt deg noe litt mer stilfullt? Hva med "Berg og båre" av Kari Bremnes? Nydelig tekst som kan gjennspeile deres kjærlighet som der hvor berg og båre brytes blir det melodia, alt fra lystig sommerlåt til såre symfonia...;)

Eller "Nature Boy"? Vakker, vakker, sang:)!

Skrevet

Vinterflickan kan ikke du komme å synge en sang;) Så er du også invitert til festen etterpå haha....

Skrevet

Hehe;) Jeg kan joike "No blir det liv rai-rai". Hadde ikke det vært staselig?

Skrevet

Steike da tror jeg familien til den "dannede" forloveden min hadde fått sjokk mohahaha.... men makan til partystart skal du lete lenge etter da hoho...rett på party etter kirka ;)

Jeg derimot er jo vokst opp med rai rai.... og sommartider HEYHEY!!!

Skrevet

"From this moment one"- shania Twain. Er kjempe fin og passer godt!

Skrevet

Er en norsk sang med norsk tekst mer "ekte" i en slik setting?

Skrevet

jeg syns det, ofte litt gamle tanter og besteforeldre og sånt som ikke skjønner den engelsken.. derfor jeg liker du er det finaste eg veit med hellbillies!!! nyyyyydelig!!

Skrevet

Elsker Berg og båre av Bremnes og kjenner en skokk av sangere i Oslo:-)

Bare PM meg hva slags sang du ønsker så kan jeg agi deg noen navn!

Skrevet

Takk Yrild det hadde vært supert....

Skal sende deg pm :)

Skrevet

Kan anbefale deg å ta kontakt med musikkelevene på Foss vgs, de er kjempeflinke og ikke altfor dyre heller;

http://www.duxfm.com/velkommen.html

Av sanger synes jeg "sommernatt ved fjorden" er nydelig- stemningsfull og ikke for oppbrukt heller.

Skrevet

Ehrmmm sommernatt ved fjorden handler om utroskap... kanskje ikke akkurat passende for et bryllup? Men ja den er veldig vakker :-)

Skrevet

vi skal gifte oss på vinteren så den passer ikke helt uansett...

Vi trenger tror jeg en gutt eller en jente som skal synge....

Har veldig lyst til å få noen til å synge hold on på kvelden som første dans også....

Skrevet

hehe, ja den handler jo strengt tatt om utroskap, men synes likevel at den er fin- for det er jo på mange måter en litt sår historie om umulig/ forbudt kjærlighet, og det er jo en form for kjærlighet det også? ;)

Skrevet

nei, til vinterbryllup passer den nok ikke like bra gitt:p

Vi hadde en kvinnelig solist (som sang altså) fra Foss vgs i bryllupet vårt, og hun var kjempeflink- intet øye var tørt!

Skrevet

"et liv for mig" av the real group er kjempefin!!

på spotify finner du den som "et liv for meg" sunget av pitsj (elsn)

vi tenkte å ha den, men organisten klarte ikke (blæææ) å spille den... nå var han ikke spesielt flink heller da;-)

Skrevet

Et liv for meg...er den hentet fra en musical?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...