TerminJulaften :) Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 En uke etter forventet mens...Tidlig om morgenen før jeg skulle på jobb... Jeg ventet.. og kikket...og jammen så jeg ikke en svak , svak strek nummer to. I all verden! Jeg smøg meg inn til sambo og fortalte om streken, og hadde planer om å teste igjen på fredag, for da hadde jeg sikkert fått masse HCG i kroppen. (dette var på tirsdag) Men i løpet av dagen på jobb fikk jeg mensen.. jeg skjønte ingenting. Av alle de testene jeg har tatt var dette den eneste som viste noe tegn til graviditet.. Nå har jeg hatt mensen i to-tre dager.. blødd en del..men veldig lyst blod..og det "lukter" ikke mensen (vet det høres ekkelt ut..) Sitter her nå med stikkinger i venstre side nederst i magen..De har jeg hatt siden i går. Jeg kan ikke være gravid likevel??Er det noe poeng i å ta en ny test?? Har hatt to eggstokk-betennelser i løpet av det siste året.. Kan det ha noen betydning??
Gjest Mentha Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg ville tatt en tur til legen jeg, for å få et definitivt svar Lykke til!
missme Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Jeg ville testet med digitaltest, for å være på den sikre siden. Det kan jo være at du f.eks har hatt to befruktede egg hvor av det ene egget ikke klarte seg. Ellers kan det jo ha vært festeblødning eventuelt. Eventuelt så har du blitt lurt av kroppen din, uansett er det greit å få en avklaring
**Lykke** Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Ikke at jeg er noen ekspert, men en uke etter forventet mens skal du vel ikke ha svak stek??? Allerede den dagen du skulle hatt mens er det vel tilstrekkelig hormon til at testen er sterk...? Jeg testet i alle fall dagen etter jeg skulle hatt mens og da hoppet streken nesten ut
Gjest Mentha Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Er forskjellig hvor mye de slår ut. Jeg hadde kun svak strek på begge testene jeg tok, men jeg var fortsatt 5 uker på vei
enita Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Jeg hadde tatt en digital test, som viser gravid, ikke gravid. Det samme skjedde med meg, testet 3 dager etter forventet mens med billigtest, og så også en svak strek nr 2, men fikk "ikke gravid" på digital test dagen etter. Og det stemte. Jeg ble gravid mnd etter jeg da
Fru.Antonsen Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Begge gangene jeg har blitt gravid nå har jeg likevel hatt en uvanlig manstruasjon. Første gagnen varte den ikke like lenge som den brukte og begge gangene var det no rart med blødningene at jeg ikke blødde som vanlig. Kan nemlig være at eggløsningen/unnfangelsen og mensen er såpass nærme at kroppen ikke har fått igang all hcg
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 kanskje du spontanbaborterte? Men for å være sikker ville jeg også ha tatt en tur til legen Jeg fikk foresten svak positiv test 5 dager etter forventet mens, og her sitter jeg med en liten mage <3 Lykke til!
Galskapens overhode Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 med nr 1 fikk jeg positiv test først i uke 8.. Ta en tur til legen. Det er en fare for at du har mistet tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå