SecretFlower* Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Ble så mange i den andre tråden, så jeg beklager at jeg ikke fikk svart dere alle. Velger nå å bruke "nick", sånn at det er lettere å finne svarene:) Dere trenger kun skrive fødselsdato, navn eller lignende. Er ingen ekspert, men syns det er gøy å forsøke:)
Magia Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Prøv meg da Født 28.07.88, heter Maria
SecretFlower* Skrevet 30. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2010 Pip Lyshåret, litt krøller eller fall. Du liker å være hjemme, veldig familiekjær. Mulig du av og til kan gå folk på nervene, pga din væremåte, du snakker av og til før du tenker, og elsker å sette folk litt fast. Men, får deg inn som en lystig person!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 240384.. Hva ser du om meg:))
SecretFlower* Skrevet 30. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2010 17.03.84 Du er mørk i håret, muligens i huden og. Blir hvertfall fort brun Du er glad i å reise. Kanskje du også har vært på en lengre reise? Du er glad i barn, men liker helst de nærmeste, ukjente barn har du liten tålmodighet med. Lurer på om du har brukt briller tidliger?
SecretFlower* Skrevet 30. september 2010 Forfatter #16 Skrevet 30. september 2010 090181 Du er litt sjenert, men ikke mer enn at det går helt fint i hverdagen. Du slet en del med dette da du var mindre, men du har lært deg å finne en måte å takle det på. Litt rød i håret, men lurer på om det er noe du pleier å farge? Du er glad i musikk og elsker å få andre til å le. Du er nok et naturlig midtpunkt.
Strandloppa og lillebror Skrevet 30. september 2010 #18 Skrevet 30. september 2010 Og meg hvis du har tid:) 170685
Magia Skrevet 30. september 2010 #21 Skrevet 30. september 2010 HI, du har lyst hår, ganske kort. Pleide alltid å ha langt hår, men klippet det for noen få år siden (2?) og sverger til kort hår siden. Du liker å ha øredobber som henger litt ned, gjerne med noen fine steiner i. Du bekymrer deg litt for å bli eldre, men du ser godt ut og har et sprudlende vesen som veier opp for evt. alderdomstegn. Du er glad i farger. Får opp gult og turkis/grønt. Interessert i krystaller og forskjellige kort (englekort, krystallkort, tarot ol) Stemmer det?
SecretFlower* Skrevet 30. september 2010 Forfatter #22 Skrevet 30. september 2010 280788 Maria Du er ganske normal i kroppen, i god stand, men likevel slank. Du har mørkt hår, og er en usedvanlig hyggelig person.. Du har kanskje slitt litt oppgjennom årene, men for øyeblikket har du det fantastisk:)
Magia Skrevet 30. september 2010 #23 Skrevet 30. september 2010 Stemmer ganske godt på meg Jeg har lyst hår da. Men resten stemte Takker!
SecretFlower* Skrevet 30. september 2010 Forfatter #24 Skrevet 30. september 2010 Helene 24 Du er glad i å nyte livet. Du er glad i en god fest, og takker sjelden nei til en kveld med venninnene Du jobber i et kvinnedominert yrke, mulig du har tenkt på å å bytte etterhvert, men foreløpig er du fornøyd. Lurer på om du har ei jente.
SecretFlower* Skrevet 30. september 2010 Forfatter #25 Skrevet 30. september 2010 ladycaliente har 2 skatter Du er veldig glad i dine nærmeste, og det meste dreier seg om dem. Du har et par veldig gode venninner, men er ikke en som menger seg med mange på en gang. Du stivner litt til når det blir for mye bråk og mennesker. Men du er veldig sosial når det er maks 5 til stede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå