Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 for å gjøre alt kort så gikk naboen min ut seg en tur mens guttungen var i hagen sammen med min sønn.de er 6 år begge to. hun forventet velø at jeg skulle passe ungen hennes.hun er veldig uansvarlig ellers. men jeg fikk helt sjokk jeg. hun har vært borte 1 time. sønnen min gikk inn mens han andre stod nede og banket på døra og gråt fordi mora ikke åpnet men hun er jo ikke hjemme.han banket og banket og var lei seg ,jeg gikk og spurte om det gikk bra og han sa ja men så på gutten at han var jo helt nervevrak.han er veldig urolig av sg ellers og oppmerksomhetssyk osv..men dette synes jeg var veldig stygt gort av mora.bare gå og låse døra og la ungen være ute for hun trudde at andre passet han.hadde dte vært en 8 åring hadde jeg ikke reagert så mye men dette er kun en 1 klassing som faktisk er redd og ble lei seg . fy flate hvaer dte med mange av alenemødre?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Sa hun ikke noe til deg da ? Bare gikk ? Jeg hadde uansett tatt ungen inn, for å roe han ned. Gi han mat på lik linje med mine og putte dem foran barne tv. Det er jo ikke ungen sin feil at moren er uansvarlig ...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Uansvarlige foreldre finnes overalt, aleneforeldrer eller ei.. Om du vet at dette skjer ofte, og er bekymret, så er det bare en ting å gjør.. Snakk med denne moren, og lever melding til BV.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 snakk med moren? nytter ikke. hun sa bare til ungen at hun går seg en tur.1 time!!!!! det er leeenge asså. ihvertfall da man han et barn ppå 6 år hjemme. stor skam synes jeg . han ville ikke komme inn jeg spurte han bare satt på trappa si. det har skjedd mye der asså det er bare en liten brøkdel av alt. hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 for det første så er jeg møkk lei av at folk rakker ned på aleneforeldre, aleneforeldre er like gode foreldre som alle andre. jeg ikke alenemor, men får helt makk når dere sier sånne ting. for det andre så gjør noe med det da for f, hjelper ikke guttungen ett kvekk at du forteller det her inne.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Her synes jeg nesten du må gi beskjed til barneværnet. Det går jo ikke an. Man kan jo ikke bare gå. Jeg går jo ikke fra mannen min en time heller uten å si fra
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 at du bare kan stå å se på en forlatt unge er nå også veldig merkelig, hvordan har du hjerte til det? man tar ungen med seg inn, så får heller moren få seg en skrekk i livet når hun ikke finner ungen sin når hun kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Melde fra til barnevernet for at mor tar seg en tur en times tid mens gutten er hos naboen? Ehhh.... Hvis du hørte at moren sa at hun skulle gå seg en tur så visste du det jo...da måtte du jo gitt beskjed hvis det ikke passet at gutten var hos deg.... Jeg hadde ikke reagert på at naboen gikk seg en tur mens ungene var hos meg, da hadde de bare kost seg sammen til moren kom tilbake.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 hun spurte ikke meg!!!! og for det andre så spurte jeg om guttungen ville komme inn men han ville ikke.les før dere komenterer da. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå