Gå til innhold

Jeg innrømmer det...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger både Fjordland og Toro ferdige mikrobølgemiddager. Det er jo ikke helt stuerent har jeg skjønt, men jeg synes faktisk svært mange av dem smaker aldeles fortreffelig.

Kanskje jeg fikk smaksprøver tidlig når jeg var baby slik at jeg ikke har blitt kresen??

 

Dessuten drikker jeg lightbrus til, hver eneste dag... og jeg ofrer ikke søtningsstoffene en halv tanke så lenge jeg kan spare noen kalorier som jeg heller kan bruke på sjokolade!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, spare kalorienen til sjokolade, jeg skal jeg også begynne å gjøre :-)

 

Syns disse middagene er ok, bortsett fra at de som regel er litt overkokte, og potene smaker...ikke poteter!

 

 

Skrevet

spiser ferdigmiddager jeg og tidvis, men de er ofte litt små i porsjonene

Skrevet

Små i porsjonene?? Jeg greier bare få i meg halvparten jeg, synes det er så mye mat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...