bambi på isen Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 baby mamma, bæsje mamma og noen ting til som jeg ikke husker (eller har fortrengt). Alt dette ble jeg kalt av min søte sjarmerende datter på snart 5 år, midt på butikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da er det ikke lett å holde maska gitt, grrrrrrrrrrrrrrrr!! Broren som snart blir 7 år sto med noen store øyne å så på henne, og sa at sånn måtte hun ikke si. Grunnen til at hun kalte meg alt dette var at hun ikke fikk en liten babyfigur som var innpakka i plast. Gleder meg ikke noe videre til hun blir tenåring for å si det sånn!! Hvordan er deres 5 åringer?? Kan ikke huske at gutta var så galne når de var 5 år, de var utrolig trassige å vansklige når de var 6 år, så hvis hun her skal bli verre når hun blir 6 år, ja da tror jeg at jeg sender henne til sibir!!!!!!!!!!!!
Verbena Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg får jevnlig høre: "du er den slemmeste dusteste mest idiotiske stygge mamman i hele verden!" Jeg er å: en treigost en fjert en bæsj en ost (hvor den kom fra vet jeg ikke) ja også kalte 5åringen min meg ei førbaska kjærring på bussen, i rushtiden så den var stappfull! Gleder meg til han blir tenåring ja!
bambi på isen Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2010 En ost, hehe, nå måtte jeg faktisk le litt!! Alt det de klarer å kalle oss!! Jeg var også stygg og fæl osv. Nå sitter hun ved siden av meg som et lite lys å ser på tv!! La oss krysse fingrene for at de vokser det av seg!!
Piken på landet Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Det er så godt å se at andre sliter med sine 5 åringer! Ikke for at jeg unner andre det, men for at da føler jeg at min 5 åring er litt normal allikevel. Hun er ikke så fæl med å kalle meg ting, men blir illsint og hylskriker for hver minste ting. Som f.eks for en time siden når jeg skulle knytte skoen hennes. Da ble ikke begge løkkene like store og snorene ble ikke like lange. VRÆÆÆÆÆÆL!! Og slike situasjoner kommer som perler på en snor hele dagen. Jeg tror snart jeg KLIKKER!
bambi på isen Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Ja, sånne bagateller som det der kan jo ødlegge en hel dag, tenk for noen fæle foreldre vi er som ikke klarer å knytte like lange løkker!! Heldigvis har mi endel sko med borrelås :-) Satt å leste på nett her en dag, at 5 års alderen skulle være rolig og harmonisk og begynte jo å lure på om det bare var min 5 åring som er et hormontroll!!!! Kjefter på brødrene sine (de er snart 7 og 9 år) for hver minste ting, igår kom hun trampende inn i stua og kjefta dem huden full fordi de satt på feil plass i sofaen!!
hamsterpia Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Jeg får høre slike ting av treåringen jeg. Ikke fullt så fargerike beskrivelser som noen av de andre lengre opp her, men får til stadighet høre at jeg er slem og dum.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 ja, 3 åringen her i huset er slik! Bæsjemamma, teitemamma, geiper å styrer vilt. 5åringen derimot kan blir rasende for den minste ting, hiver seg på gulvet og hyler og roper, gråter lett for ingenting også, men kaller meg ikke så veldig mye slik som 3åringen. har to gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå