Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Går det an å få tak i M&Ms i Norge? Jeg var akkurat i utlandet og kjøpet med en pose til ei venninne, og nå MÅ hun bare har det (gravid)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Det tror jeg faktisk ikke, men m er vel noe av det samme, bare at alle er brune istedet for alle de giftige fargene på m&m
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Du må nok ut og reise igjen, de har på Tax Free.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Hahahahaha giftige.... Spiser du bare bark du da?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Jeg mener også å ha sett dem på Deli de Luca. De har jo i alle fall en god del amerikanske varer generelt, så det er verdt et forsøk. =) Dyrere enn Tax Free, men dog. Ellers så er ikke M det samme som M&Ms i det hele tatt. De vanlige M&Ms er samme type godteri som Smarties og NonStop, men jeg synes NonStop er best. M&M peanut er det samme som M, men her synes jeg også den norske varianten er bedre faktisk. Håper dere får tak i noe til den trengende gravide.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Takk jenter, hun har vært innom 3 delia butikker før i dag fordi jeg fant dem der en gang for ca 2 år siden. Ingen av dem hadde dem. Det er forreste de uten nøtter hun vil ha. NonStop er ikke søte nok, og smartis er for søte. Hun har også prøvd en av hver i munnen samtidig, det var litt bedre, men ikke hel det samme. Må nå le litt, ikke bestandig like lett å være gravid HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Europris har noen som jeg synes smaker det samme, men heter noe annet. Husker ikke hva de heter:(
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Tusen takk, jeg skal tipse henne HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #10 Skrevet 1. oktober 2010 Dropsen har Ellers andre litt sånn utenom det vanlige kiosker.. Men prøvd 7eleven? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå