Traveltobarnsmor! Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Hei Fant en flått på meg i dag etter skogstur i går. Leste på nettet at gravide skulle oppsøke til lege uansett sykdomstegn....noen som vet??? Må kanskje stikke til legevakten da.....
cilinik Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Kan jo være greit å sjekke unsett gravid el ei for å være sikker på at man ikke har fått i seg smitte. Ta kontakt m fastlegen din for en bl.sp, så vil denne følge opp prøver om en stund igjen. kan ta litt tid å påvise ev smitte. Håper du ikke har blitt smitta. Lykke til
anita.meno Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg ble bitt av en flått tidligere i sommer. Skulle til kontroll hos legen et par dager senere og spurte henne hvordan det var med flåttbitt i forhold til graviditet, hun sa bare at jeg måtte følge med bittstedet at det ikke ble rød ring rundt det. Ellers var det ikke noen spesiell behandling/testing pga graviditeten... Fikk aldri noe irritasjon rundt det. Men fikk fjernet flåtten tidlig tror jeg, den var hvertfall ganske liten fortsatt. Er nå i uke 37+4. Du kan jo ringe dem og snakke med de hva de sier, jeg leste også på nettet at man skulle kontakte lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå