Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg er litt småredd for om vannet mitt kan ha gått :/ Jeg har drømt den siste uken om at vannet har gått å natt til i dag skulle jeg på do, men rakk ikke helt å sette meg ned før det begynte å renne... Det var ikke mye som rant, men nok til å tro at det ikke var urin.. Har ikke hatt noen kynnere eller noe som helst å det er 14 dager til termin.. Kan det være vannet som har gått eller?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Hvis det lekket fostervann i natt og ingenting mer skjer, så har det nok lukket seg igjen og det dannes nytt fostervann. Men det er jo ikke uvanlig med urinlekkasje heller, på slutten av svangerskapet, og du kjente jo at du måtte tisse. Det kjennes ikke sånn når vannet går.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Okeida Tusen takk for svaret Da kan jeg puste litt lettet ut Hehe
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Stor forskjell på lukten oxo... Urin lukter... eh... tiss... hehe... Fostervann lukter søtlig (eller stygt dersom d f.x. er gått i bek i d, men da er d misfarget oxo) Lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 eg tror kanskje vannet ditt kan ha gått! ring lege/jordmor eller noen å SJEKK det ut!!! Eg trodde også bare eg tisste litt på meg når mitt vann gikk siden det bare kom bittelitt histen å pisten. så sjekk det!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 folk her inne er ikke jordmødre osv. så bedre å ringe føden en gang for mye enn for lite:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 du skal IKKE tenke at fostervannet blir erstattet med nytt!!! har du mistanke om dette så ring fødeavdelingen. Blir så sint over sånne som snakker uten å vite noe, t.o.m en lege kan ikke sitte å si at det blir erstattet med nytt, DU MÅ SJEKKE dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå