Gå til innhold

Er det please noen som kan spå meg??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri blitt spådd og hadde vært gøy å se om det var rett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK

Må ha noen opplysninger(navn ellerfødselsdato) om deg og vite hva du lurer på eller hvilket område jeg skal søke etter, som jobb, kjærlighet, helse, penger eller noe annet.

Skrevet

Jeg lurer på om barnefar er den rette eller ser du en ny mann?vil jeg få flere barn.og hva med helsa mi..på forhånd takk

Skrevet

Tusen takk :) Spennende:) 150984,bare si det du kommer på:)

Hilsen HI

Skrevet

Vil veldig gjerne jeg å...om du gidder... jeg 24.08.81 og han jeg har falt for 21.08.80 blir det oss?

På forhånd takk :)

Skrevet

Barnefar kan være den rette hvis du går inn for det. Det krever litt jobbing og at du er klar på hva du ønsker og mener, men det kan bli bra.

Tror du får to barn til, minst en med samme mann. Den siste er jeg ikke sikker på. (Det kan foresten også være et kjeledyr eller noe slikt som kommer inn i livet ditt om en del år.

Helsemessig ser det ut som om du kan måtte gå gjennom noen litt vanskalige år. Undrer på om det er noe med nakke, hals eller overarm. Det ser ut til at det skal bedre seg. Om en del år (5-10?) ser det ut til at du skal måtte gå gjennom en tøff periode pga sykdom i fammilien.

Generelt ber jeg deg huske å ta godt vare på de beste vennene dine. Av og til vil det kreve litt innsats, men du vil ha mye igjen for det i fremtiden.

Skrevet

Ja, det ser sån ut. Ser barn, men også en større konflikt. Jeg tror det blir dere, men at det ikke kommer til å være så rosenrødt hele tiden.

Skrevet

Meg da?? Som startet tråen*snufs* :) 150984

Kommer jeg inn på skolen?Og hva kommer jeg til å jobbe med? Blir det meg og samboeren min? Hva med flere barn? Når vil huset vårt stå ferdig?:)

TUSEN TAKK:)

HI

Skrevet

Og gjerne helsen min? Vil den holde?

HI

Skrevet

Tusen takk :)

Er det noe som kommer til å skje snart, eller trenger han mere tid? evt hvor lenge?

Skrevet

Du kommer inn på skolen neste gang, hva nå det må bety. Det kommer til å ta litt tid før du finner drømmejobben. Tror du kommer til å ha en jobb som har med salg å gjøre en stund. Senere kommer det til å ha mer med mennesker å gjøre.

Samboren din og du kommer til å holde sammen lenge.

Jeg tror du får en datter til.

Huset vet jeg desverre ikke noe om.

Skrevet

Til dere som har blitt "spådd" i denne tråden. Det var bare tull. Jeg skrev det første og beste som falt meg inn, men jeg er nok ikke synsk. Om noe skulle komme til å stemme er det bare en tilfeldighet.

Skrevet

Jaja,morro var det lell:) Var derfor jeg stilte ett "kontrollspørsmål" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...