Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Og hvordan er de i størrelsen. Gullet bruker 74-80 nå. Så de hadde dem på tilbud til 399,- (ord. 599,-) ut uka.. Gullet blir 1 år i november, men skal mest sannsynlig ikke i barnehage før neste høst. Men vi skal jo sikkert ut å leke litt i snøen i vinter for det, men jeg syns kanskje det er unødvendig å kjøpe en dyr dress til rundt 1000-lappen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Har ikke noen erfaring med parkdressene fra Reflex men regntøyet derfra er KJEMPE bra. Jeg ville prøvd. Hvor ille kan det være Hvis det skulle vise seg at de ikke er gode nok er det jo uansett greit med en skiftedress i nødstilfeller.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Har ikke hatt vinterdress, kun vår/høstdress - men de har vært gode synes vi.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Syns ikke at de var noe å skryte av til min aktive gutt på 2,5 år i vertfall..han har slitt ut to stykker fra mai til nå..Det var salg så derfor kjøpte jeg to stk. Dårlig slitestyrke og tåler heller ikke noe særlig med vann.. Regnsettet har jeg kjempegod erfaring med, det er knallbra og veldi slitesterkt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Min erfaring er at de er myke og gode og holder barnet ganske varmt og tørt i litt våte dager. Når det er veldig vått tar den inn vann og barnet kan bli litt klamt. I hvertfall ble mine det. Så det er en god dress, men ikke den beste man finner. Helt normal i størrelsen synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Ok Jeg tror vi tar sjansen jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Regntøyet er kjempebra, og vi har også vært bra fornøyd med vårdressen. Vinterdressen har jeg ikke prøvd.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Vi har hatt disse i flere år, og er veldig fornøyde
The Bad Gal Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Har brukt den fora regndressen fra Reflex, den har ihvertfall vært super på litt mildere vinterdager og overgangen mellom høst/viner og vinter/vår.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Fine for unger med kort overkropp og lange bein. For alle andre blir de noe merkelige i passformen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå