Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 venninnen min skal kalle ungen sin Liam. Jeg synes det er grusomt. Er det en forkortelse for william eller? er det et vanlig navn nå?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Harry og jævlig! Skjønner ikke at noen vill kalle ungene sine for noe så styggt, Da er det faktisk bedre med den "hjemmesnekkrede" carrosander!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Hihi det er jo bra at folk har forskjellig smak når det gjelder navn da. Ellers hadde jo alle andre unger hett det samme som mine og det vil jeg ihvertfall ikke. Men må si jeg heller til å være enig med dere. Høres ut som man skal si lim men så hikker man eller noe
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Synes det er et flott navn, DERSOM mor eller far kommer fra et engelsktalende land !! At helnorske folk bruker det, synes jeg er helt idiotisk !! Men hver sin smak...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 uff, synes det er helt grusomt!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Helnorsk og har bestemt oss for å kalle gutten i magen Liam - synes det er et kjempefint navn!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Det spiller vel ingen rolle hva du synes om det uansett..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Jeg tror det er et irsk navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå