Gå til innhold

Liam!! Hva slags navn er det??


Anbefalte innlegg

Skrevet

venninnen min skal kalle ungen sin Liam. Jeg synes det er grusomt. Er det en forkortelse for william eller? er det et vanlig navn nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry og jævlig! Skjønner ikke at noen vill kalle ungene sine for noe så styggt, Da er det faktisk bedre med den "hjemmesnekkrede" carrosander!

Skrevet

Hihi det er jo bra at folk har forskjellig smak når det gjelder navn da. Ellers hadde jo alle andre unger hett det samme som mine og det vil jeg ihvertfall ikke.

 

Men må si jeg heller til å være enig med dere. Høres ut som man skal si lim men så hikker man eller noe

Skrevet

Synes det er et flott navn, DERSOM mor eller far kommer fra et engelsktalende land !!

 

At helnorske folk bruker det, synes jeg er helt idiotisk !!

Men hver sin smak...

Skrevet

Helnorsk og har bestemt oss for å kalle gutten i magen Liam - synes det er et kjempefint navn!

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hva du synes om det uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...