Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 http://test.no.msn.com/style/kjendisbaby/Test.aspx Min skal visst hete Fifi Trixibell...Haha, verste navnet jeg har hørt:p
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Ryder Tallulah Din kjendisbaby får to navn fordi du synes at lengre navn gir mer status til ungen. Du har en forkjærlighet for de kongelige og Bruce Willis-filmer, men liker også store kjendisfester. Derfor gir du din kjendisbaby et spesielt navn og krysser fingrene for at hun vil bli lagt merke til av pressen og skolekamerater. ler mer ihjel
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Min skal hete Luna Coco Patricia
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Luna Coco Patricia Ja det var jo flott hehe.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Fifi Trixibell Du er en original person som går dine egne veier. Derfor skal din kjendisbaby hete FiFi Trixibell - samme navn som Bob Geldof og Paula Yates sin datter. Tenk så moro å rope dette navnet i nabolaget blant alle som heter Lucas og Linnea i Norge?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Ryder Tallulah, omtrent det jeg hadde tenkt å kalle neste baby uansett Hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå