Gå til innhold

Åpning eller ikke?!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 38+4 uker og var til kontroll hos jordmor da jeg var 38+1. Hun undersøkte meg for modning og sa at jeg har ca 2 cm åpning =)

MEN da jeg kom til kontroll på sykehuset her i dag fikk jeg innvendig ul og jordmor der sa at jeg ikke har åpning utifra hva hun kunne se med innvendig ul...

 

Nå sitter jeg her og skjønner ingenting. Hvem har rett mon tro? Jm som kjente 2 cm åpning med fingrene eller jm som ikke så noe åpning med innvendig ul?!?

 

Noen som har opplevd dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...