Gå til innhold

Hvilken pris skal jeg selge spisestuen for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en spisestue som består av stort spisebord (uten klaff), 8 stoler og en stor seksjon med glasskap øverst, skuffer i midten nede og skap på begge sider nede.

Det er i mørkt tre og stolene har lyse fine stoffputer.

Alt er ca. 5 år gammel og ble kjøpt over en periode på 1 år. Ny pris på seksjonen var 10 000 og ny pris på bordet og stolene var 8000. Altså tilsammen 18 000.

Jeg vet at det ikke lenger er "in" med mørkt tre og alle skal ha lyse hvit møbler så markedet er ikke stort. Tror dere at det blir for dyrt å skrive 5000 totalt så kan ev. kjøper prute?

Vi må selge det for det tar for stor plass i stuen her vi bor nå og trenger absolutt litt penger til noe nytt som er litt mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vannskelig å si men synes generelt det er veldig mange som prøver å selge tingene sine alt for dyrt på finn.

Men kjøper vil nok prøve seg på pruting uansett så dette bør man ta med i beregningen.

Du kan jo prøve deg på 5000 men være klar for å gå ned i pris hvis du ikke får solgt.

Skrevet

Høres greit ut med 5000.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger, da prøver jeg med 5000 og ser om vi får noen respons :-)

Skrevet

Du kan jo skrive 5000,- eller kom med bud - kun seriøse henvendelser.. da har du liksom åpnet for at noen som er intr. kan by ;)

Skrevet

Det var lurt, takk for tipset...skal gjøre det. Da blir det mer opp til kjøperen hva de mener er rette prisen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...