tine0810 Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Mini slet veldig! Feber, mistet matlyst og gråt og sov urolig på natten. De var vonde altså... + at han ble veeeeeldig sår i stumpen.
tine0810 Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Mini slet veldig! Feber, mistet matlyst og gråt og sov urolig på natten. De var vonde altså... + at han ble veeeeeldig sår i stumpen.
svirrehodet Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 usj, hvor lenge varte det da? Stakkar små.. Da høres det ut som om det er de som er i annmarsj her.. Gråter mye, sover urolig, feber på tirsdag, spiser bare druer. I tillegg har han fått et sår på tunga (som følge av et virus), som nok ikke hjelper.. Vi har heldigvis fått lokalbedøvelse til såret på tunga da..
tine0810 Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 det varte et par uker....men litt varierende i formen...ikke like ille hele tiden. Men sårene i stumpen var værst altså. Ga litt febernedsettende innimellom, så det hjalp litt heldigvis. men vondt, ja. høres ikke bra ut, og veldig kjedelig når det er flere ting på en gang! Men det er normalt med lite matlyst når tennene kommer (hvertfall på grøt og middag er min erfaring)....får heller gi druer, frukt og kjeks og andre go´biter mens det står på som værst! Lykke til:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 De var ille ja! Hun sov veeeldig urolig på natta, og gråt mye. Varte vel ca 1 ukes tid- noen netter verre enn andre. Trodde jeg skulle bli GAL hehe.
Ranveig R Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Ingen av dei hadde noko særleg med plager. Ante ikkje at lille fekk dei ein gong, før eg såg etter inni munnen hennar ein dag og då hadde ho plutseleg fire jekslar meir enn sist eg såg etter.
Raych Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Ingenting, plutselig var de bare der:)
LoveActually Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Løs mage, og litt urolig om natta... Men det varte ikke så lenge :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå