Roselille Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg merker i det siste at jeg bare blir tørstere og tørstere...Så jeg prøver å drikke mye vann. Men så er jeg så dårlig,så det er litt vanskelig noen ganger å dytte nedpå. Men gjør så godt jeg kan...tips til tørr munn og tørst kropp?
Anine78 Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg spiser frukt. Synes det er kjempe vanskelig å drikke pga kvalmen. Spise er lettere for meg.
Roselille Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2010 hei anine...så hyggelig at du svarer meg her også=) Jeg prøver og spise frukt, så har kjøpt inn en del...men det trengs mye veske i kroppen om dagen kjenner jeg..håper jeg dekker det behovet som trengs da...for noen ganger må jeg bare gå tørst fordi jeg ikke klarer tanken på å ta noe i munnen..=)
Anine78 Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Jeg og. Er mye tørst for å si det sånn. Men tenker at det noen ganger er bedre enn å kaste opp ihvertfall. Får håpe denne kvalmen gir seg snart
Gjest Mentha Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Skulle til å foreslå isbiter jeg og Jeg har problemer med å suge på en hel isbit, så jeg pleier å knuse de litt. Det er veldig friskt og leskende! Kan lage isbiter med f.eks sitronsaft i, eller kanskje noen fruktbiter, så får du god smak på de og
oppned Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Isbiter er lurt:) Men vær også litt var på at veldig tørste kan være symptom på diabetes så vidt jeg vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå