Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg liker det ikke for jeg synes ikkeman burde la ekser ta del i vårt liv. Jeg har sagt at jeg ikke liker det men han sier han ikke vil fjerne henne. Nå har han i flere måneder prøvd å gjøre meg sjalu og jeg har blitt sjalu og sa i forrige uke at nå er det nok. Og da kom det fra han at han hadde gjort dette fordi han visste jeg var så populær da vi møttes og følte seg mindreverdig fordi han har hatt så få jenter. Men jeg elsker han og han vil bli gammel med meg. Men skal jeg la forholdet briste pga en eks? Jeg er bare så utrolig lei av hele facebook. Men da vi møttes slettet jeg alle mine ekser på facebook og synes faktisk at man burde slippe kommentarer i hytt og pine av ekser. Er jeg for kravstor?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg har alle mine ekser på FB, samme har han. Du er en gjøk.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Ok så det er helt bak mål at jeg ikke synes om dette. Det er derfor det kan være greit å få tilbakemeldinger herfra til tider. Takk for dette da skal jeg skjerpe meg. Synes ennå det er vanskelig å svelge men men.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Herregud, de er vel ikke en del av livet selv om han har de på facebook? Har har begge eksene sine på facebook, gjør da ingen verdens ting det. Betyr ikke at vi snakker med dem hver dag.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Gudbedre! Jeg har en eks fra et langvarig forhold, en tidligere elsker og et par tidligere klinekompiser på facebook- uten at det innebærer noen som helst trussel for det forholdet jeg har nå. Det er 15 år siden eksen, og snart 10 år siden de andre, hvorfor i alle dager skulle de representere noen fare? ¨Så lenge man er ferdig med dem, ikke har noen følelser igjen og holder en evt kontakt på et vennskapelig plan, så ser jeg virkelig ikke problemet. Jeg kunne forstått det om det var helt nylig, han enda følte noe for eksene sine eller sendte spekulative meldinger til dem, men om han ikke gjør det- hvorfor er du da sjalu?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Jeg har også ekser på FB. Noen har "sluttet" og er der ikke lenger, men har da i hvert fall et par! Tenker ikke over det. Det gjør heller ikke sambo. Han har også et par av sine. Nei så lenge du ikke har mistanke om at de "grisesnakker" sammen, kan du trygt bare la han ha dem der :-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Fordi han gikk bak ryggen til sin tidligere samboer og traff denne eksen i smug. Sammen med sin datter dvs ville vise frem sin nyfødte datter. Synes ikke det var særlig bra å høre. Derfor har jeg ikke lyst til å bli konfrontert med henne. Beklager igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Har ikke alle "alle" på facebook,da?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Jo man har kanskje det. Liker bare ikke tanken på at de to har møttes i smug. Synes man burde være åpen om slike møter uansett jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Jeg har mine ekser på facebook. De kommer alltid til å være en del av mitt liv, enten jeg vil eller ei. De er fortid, men de har vært med på å gjøre meg til den jeg er. Mange venner er også egentlig bare en del av fortiden min, men det er allikevel hyggelig å holde seg oppdatert, og å se at de også utvikler seg, at livet ikke er statisk. Jeg føler meg truet av at samboeren min ikke ønsker å ha eksen sin på facebook. Jeg føler at han har noe å skjule siden jeg ikke får vite noe særlig om henne, dessuten frykter jeg at han fremdeles er bitter fordi hun såret ham. Hvorfor er det så vanskelig for ham å ha kontakt med henne?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 ikke beklag deg!hvorfor skal du det?du skal ikke beklage ovenfor andre damer her inne som synes du er en "gjøk"!du er bare sjalu og slik er nå det. men om han ikke har kontakt med eksen så synes jeg du skal bare slappe av og prøve å slutte å tenke på henne.det er DEG han er sammen med og DEG han vil bli gammel sammen med,det har han sikkert sagt ettersom du selv skrev det? Glem henne,hun er bare et navn på facebook.facebook er ikke virkeligheten,det er det dere som lever sammen i! Høres ut som han har mindreverdighetskomplekser ovenfor deg,og det skal du ta som et kompliment,tror han er mer redd for å miste deg enn du er for å miste han. Hev deg over det.tenk at det er synd for han om han mister deg fordi du er en fantastisk person som enkelt kan finne noen andre om han ikke vil ha deg.Du er absolutt god nok slik du er! kanskje skal dere ta dere en skikkelig prat dere imellom for å luke bort misforståelser... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Jeg har neste alle ekser, de jeg har knulla og klint med, de jeg liker og noen jeg ikke liker på FB. Gjør det enkelt og senk skuldrene
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 Ok takk for svar. Er bare utrolig sliten for tiden. Har nettopp mistet og tatt en ny test i dag som viser at jeg er gravid men klarer ikke glede meg. Og så føler jeg meg totalt mislykket fordi jeg vet jeg skal legge på meg minst 20 kg de neste 9 månedene. Gruer meg bare. Og skulle helst pakket og reist bort noen dager.....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #14 Skrevet 30. september 2010 Jeg har ingen xer på facebook, det har heller ikke sambor. Synes ikke noe om at xer skal se hva som foregår i vårt liv osv. da vi innimellomm setter ting og tang på status, og som når vi ble forlovet og så gifte. Heller trenger de ikke snoke om bilder vi legger ut av ungene og andre bilder som feks fra fester eller sammenkomster med familie eller venner.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #15 Skrevet 30. september 2010 Synes det er synd at facebook tar over livet (les artikkel på nett om hvordan facebook kan ødelegge et forhold). Synes du bør heve deg over det, for du får ikke gjort så mye med at han har eksen som venn. Så lenge hun ikke flørter med ham eller ikke respekterer deg, så har du ingen grunn til å bli sjalu synes nå jeg. Synes det blir verre hvis du tvinger ham til å slette henne - du viser med det at du vil ha makt over ham, og at du ikke stoler på ham, og det er ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #16 Skrevet 30. september 2010 Jeg syns ikke du skal bry deg om det. Samboeren min har alle sine ekser på face å. Jeg har ikke sagt noe, for jeg føler ikke jeg har rett til å bestemme hvem han kan ha som venn eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå