Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Vi fikk ikke noe takkekort for dåpsgaven vi ga til vår datters kusine. Alle andre har fått som vari dåpen. Er det slemt å spørre etter den ?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Nei, det kan være at de ikke har sendt den enda, og jeg ville spurt om de hadde glemt det av. For det er mennesklig
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Hvis alle andre har fått synes jeg ikke det er galt å spørre om de har glemt dere. Eventuelt få de felles besteforeldrene til å fiske etter info;)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Ja, men er så rart. Vi er praktisk talt naboer og de har hatt takkekort liggende når vi har vært på besøk. Jaja, kanskje vi ikke får.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 De har jo helt sikkert bare glemt det og blir sikkert bare glade for at du spør. Sånt er jo kjempe flaut men kan skje alle.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 vil bare ikke være frekk.. !! Men, jeg skal spørre om de har glemt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå