Gå til innhold

Har noen av dere hatt barnet på veksthormonestimering??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal det snart..lurer på noe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har det. Nå finnes det visst litt forskjellige måter å gjøre dette på. Men bare send meg en pm eller spør her så skal jeg svare så godt jeg kan.

Skrevet

Hei! Vår lille og jeg skal sove over på sykehuset en natt, hun får venefloner i hver albue og så tas det prøver automatisk hver halvtime hele natten. Var det slik dere gjorde det?

Skrevet

Nei jenta mi ble lagt inn på dagenheten og så ble hun søvd ned. Så tilsatte man noe stoff et eller annet i kroppen for å kunne se om hun utskilte veksthormon. Er ikke helt sikker på hvordan dette fungerte i praksis. Når hun blitt orntlig våken fikk vi dra hjem igjen.

Skrevet

Åja, det var litt annerledes :) Har hun hatt hormonbehandling da?

Skrevet

hei dere, det dere snakker om, er det noe man gjør hvis barnet ikke vokser godt nok? Kan det være pga korte foreldre? Meg og min mann er veldig llave. Er redd gutten min ikke blir høy. Kan de gjøre noe med dette?

takk for svar.

håper jeg ikke fornærmer noen med innlegget mitt.

Skrevet

Dem gjør ikke noe med dette med mindre det er stor grunn til å tru at barnet ikke kommer til å vokse av seg selv. Da startes utredning og avgjørelse av oppstart med tilveksthormon kommer vel mye an på hvor mye man forventer at sluttvoksten blir, og om det er vokst som kan komme seg eller om det trenges hjelp. Litt vanskelig å svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...