sillyfilly og Olivia Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg hadde tenkt å kjøpe Carena Lieback Lux, men etter å ha prøvd den på butikken og sammenlignet med Carena Easy ble jeg frelst. Carena Easy er utrolig digg! Deilig å trille, og svingehjul så den er lett å svinge, og den lett å bære, og blir helt flat når man pakker den sammen.Den passet inn i svigermor sin bitte bitte lille citroen! Utrolig grei vogn.
Ksenia & Anjem Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Syns også at Easy er en veldig grei vogn..liker godt den store handlekurven
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 Ja handlekurven er utrolig kjekk! Har en Emmaljunga Duo vogn fra før av, og handlekurven er bitteliten. Og svær og klumpete vogn.
Lemonia Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Vi er også kjempefornøyd med Carena Easy. Den ble kjøpt som reisetrille, men ligger ellers permanent i bilen og brukes på kjøpesentre o.l. Lett å trille, fint med full liggestilling og den store handlekurven er genial både til ferie og shopping. Har bare ett minus, og det er at den knirket etter kort tid, men etter smøring har den nå ikke knirket på nesten to år.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Jeg er også godt fornøyd m vår Carena Easy trille, spesielt siden jeg bare betalte 500 kr for en som var veldig pent brukt via finn.no Men ja, den begynner fort å knirke, så kreves jevnlig smøring av hjulene, men d er jo en liten bagatell i det store og hele.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Hmm... skjønner ikke... vi er ikke fornøyd med Easyen vår i det hele tatt, skjønner nesten ikke vi snakker om samme vogn engang. Jeg syns hjula svinger alle veier og at den er elendig å trille med. Kan absolutt ikke trilles med en hånd hvertfall. Hjula begynte å knirke på vei ut av butikken (bagatell riktignok), og alle i familien som har brukt den sparker borti understellet når vi går. Eneste positive med trilla er at snuppa sitter fint i den og at handlekurven er stor og lett tilgjengelig (men bare i oppreist stilling, i full liggestlilling kommer man jo ikke til i det hele tatt). Kommer til å legge den ut på finn etterhvert veit jeg.. )
Gjest irismor Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Vår carena easy er nå 4 år og moden for pensjonering. Den har vært med overalt på reiser i Norge og på feriereiser utenlands. Søta har brukt vognen siden hun var 2 mnd og vi var på Kreta. Full liggestilling og god plass under var det som gjorde at vi kjøpte vognen. Vi har vært kjempefornøyde bortsett fra knirkingen, den startet etter ca 2 ukers bruk. Men i mangel på smørning (var på Kreta) så brukte vi et par dråper Zalo og den har ikke knirket siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå