Gå til innhold

To jenter eller en av hver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere valgt ( he he hvis man kunne velge da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er galt med to gutter?det har jeg og de er de mest fantastiske i verden

Skrevet

Absolutt ikke noe galt i det :)

Bare det at jeg har en jente fra før så det blir litt vannskelig å "bytte bort henne"

Var ikke meningen å støte noen :)

Skrevet

Jeg har også to gutter. Ville selv valgt to av samme hvis jeg kunne velge.

De leker såååå godt sammen. Merker ikke at dem er i hus av og til.

Klart to ulike kjønn også kan ha god kjemi, men mine har en spesiell kjemi.

Kan ikke beskrives. De ha det sååå gøy sammen. 1,5 år imellom da..

Skrevet

Har to jenter, så synes selvsagt det er kjempestas! De er gode venner og jeg kan bruke nesten alt av klær og utstyr to ganger:-)

Skrevet

Hm, er ikke helt enig der jeg altså.

Har to gutter med litt under 2 års mellomrom, og de leker også utrolig godt sammen. Kan krangle og sloss så busta fyker innimellom så klart, men er veldig tett knyttet sammen.

Så fikk vi gutt nr 3 som er 2 år og 9 mnd yngre enn mellomste og så ei jente som er vel 2 år yngre enn minstegutten. Husker jeg tenkte litt på hvordan det ville bli i forholdet der siden de er ulikt kjønn og sånt. Men vet du, de har like gode og sterke bånd mellom seg, og leker like tett og fint sammen (finere faktisk) enn de to eldste guttene gjorde. Så der tok jeg feil, gutt-jente søskenpar kan definitivt være 100% på bølgelengde og leke fint sammen og ha veldig tette bånd de også, på lik linje med to av samme kjønn.

Nå leker alle barna våres sammen på tvers av alder og kjønn også da, men blir ofte de to små sammen, og de to store sammen.

Skrevet

Men lillebror kan ikke arve de rååååsa klærne til storesøster ;-))))

Konklusjonen er vel at alle har den kombinasjonen de selv liker best, siden man blir oppover ørene forelska og storfornøyd med de barna man får.

Alt duger! Forøvrig kan man jo ikke velge, så da nytter det jo lite å sitte og ønske seg det ene foran det andre.

Skrevet

Hvis jeg kunne velge ville jeg hatt to gutter. Eller kanskje en av hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...