Gå til innhold

Kjenner dere noen skikklige gjerrigknarker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

He,he! Jeg kjenner et par. Men den værste er vel han som mener at alle som kommer på besøk til han må ha med eget dopapir;)

Å nei han er ikke fattig student, men jobber i nordsjøen og bor gratis nede i kjelleren til foreldrene sine;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det kan kalles gjerriknark eller sleip, men har ei "venninne" (hun er i familien) som hadde solgt morra si for en 50lapp om hun hadde fått sjangs. Jeg blir helt matt jeg altså. Uansett hva det er, så skal hun selge deg det. Det kunne ikke slått henne å gi bort noe. Gav bort 5 poser med babyklær til henne, og fikk vite litt senere at hun hadde plukket ut det dyreste og solgt resten på finn.no. Og når barnet hennes vokste ut av de klærne, solgte hun de også. Jeg bryr meg lite om det, for jeg får ikke fler barn som kunne brukt disse klærne, men det bare beviser hvor sleip hun er. ALT dreier seg om penger, og hun blir helt tullerusk om du sier ordet FÅ eller penger! Hahahaha...Jeg må le :)) Det er jo litt tragikomisk. Må jo være slitsomt å BARE tenke profitt og penger hele tiden??

Skrevet

Jepp, eksen min. Til og med moren hans sier at han er gjerrig!

Skrevet

Har ei venninne som ALLTID bommer røyk på fest. I følge henne selv så røyker hun så lite at hun ikke gidder og kjøpe med seg røyk..Men hun røyker MYE på fest.Hun går rundt og bommer av ALLE som røyker. Kan tenke medg at hun røyker i vertfall 20 røyk helt gratis hver gang hun er på fest..

Det er det samme med alkohol..Hun tar alltid for lite med seg og har drukket ferdig etter 1 time og da bommer hun av alle andre etterpå. Så hun både drikker og røyker gratis..

IRRITERENDE!!! Men jeg har sluttet og gi henne noe.Sier bare at jeg har akkurat nok, så hun har slutte og spørre meg.

Skrevet

Alltid koselig å bli bedt på nyttårsfeiring hos en venn og noen dager etterpå med melding om at det blir så og så mye per person for maten...

Skrevet

Har en svoger som fikk arvet en bilstol av oss når de fikk baby, de fikk den gratis. Når vi fikk neste baby spurte vi om de hadde bilstolen enda og om vi kunne låne den noen får måneder med babyen vår...da måtte vi betale for å få den tilbake fordi de hadde tenkt å selge den på finn.no og ville ikke tape penger. De har heller ikke dårlig råd.....

Skrevet

Når det kommer til det med nyttårsfering; Vi ble innvitet til nyttårsmiddag til et vennerpar sammen med 3 andre par. Fikk beskjed at det ble spleiselag, noe som er helt greit, siden det fort kan bli veldi dyrt og diske opp skikklig middag til 3 par ink drikke.

Men ble noe sjokka da han flekket ut "regningen"... De hadde skrevet på:

benisne de brukte for og handle maten, gå på polet osv

do papir

strøm

og en del alkohol som ingen av oss fikk..som bayles og brandy...De vi fikk av alkohol var en halv flaske vin hver...Selv om vi i følge regningen hadde betalt for myeee mere...

Så vi kommer ikke til og gå der igjen nei!!

Skrevet

Seriøst???? Håper dere ble forlangte og få stolen tilbake helt gratis da...Herlighet hvor frekke det går an og være...

Skrevet

Du som ble bedt til nyttårsmiddag, og måtte så betale.

Har vært hos samme person jeg også, bare at det var 17-mai feiringen her. Mener slik skal avtales på forhånd og ikke etterkreves.

Ellers er det veldig gjerrig å ikke gi barnebarn julegaver - bare fordi du ikke gidder "stresset" med å finne en gave i butikken.

Skrevet

Nei, tro det eller ei så betalte vi for å få låne bilstolen som i utgangspunktet kom gratis fra oss. Vi orker ikke krangle med han for det nytter ikke. Vi visste jo at bilstolen ikke hadde vært med i ulykke og vi hadde ikke råd til ny.....så slik gikk det: Vi betalte for å låne noe vi tidligere hadde gitt gratis bort. Er ikke alltid det lønner seg å være snill....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...