Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Alt bra med baby på CTG og UL. Men, jeg har nå fått høyt BT og alle blodprøver var fine utenom LD som lå litt over grensen på referanseområdet... Noen andre som har hatt det, eller vet noe om det? Legen på sykehuset sa at det var en uspesifikk parameter og at det var noe hun ikke bekymra seg for. Hun mente det kunne komme av det høye blodtrykket? Urinen min var fin med spor av protein og jeg har ikke ødemer, sv.skapskløe eller lignende... Ble nå litt bekymra alikevel jeg da... Skal tilbake igjen om et par dager, dersom ikke fødselen setter igang før det. mvh bekymret
Super-Mish Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Hvor høy var LD? Moderat økning forekommer i normale svangerskap med verdier opp til 400 U/L i 3. trimester. Skjønner egentlig ikke hvorfor de måler LD i det hele tatt, siden det er en slik uspesifikk markør. Synes ikke det høres ut som om du har grunn til bekymring.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 De tok den som en del av screening for svangerskapsforgiftning (pga BT). Den lå så vidt over ref.området, men akkurat hvor mye aner jeg ikke. Legen sa det i utgangspunktet ikke til meg. Jeg overhørte bare hva hun sa i telefonen til en annen lege ifb med at hun bestilte ny time til meg. Og spurte henne i etterkant hva det var.... Hun sa da at det var som du sier, en uspesifikk markør, og at det ikke var noe alvorlig.. Men, jeg blir nå litt bekymra alikevel, og lurer på hva det kommer av! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 De tok den som en del av screening for svangerskapsforgiftning (pga BT). Den lå så vidt over ref.området, men akkurat hvor mye aner jeg ikke. Legen sa det i utgangspunktet ikke til meg. Jeg overhørte bare hva hun sa i telefonen til en annen lege ifb med at hun bestilte ny time til meg. Og spurte henne i etterkant hva det var.... Hun sa da at det var som du sier, en uspesifikk markør, og at det ikke var noe alvorlig.. Men, jeg blir nå litt bekymra alikevel, og lurer på hva det kommer av! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 De tok den som en del av screening for svangerskapsforgiftning (pga BT). Den lå så vidt over ref.området, men akkurat hvor mye aner jeg ikke. Legen sa det i utgangspunktet ikke til meg. Jeg overhørte bare hva hun sa i telefonen til en annen lege ifb med at hun bestilte ny time til meg. Og spurte henne i etterkant hva det var.... Hun sa da at det var som du sier, en uspesifikk markør, og at det ikke var noe alvorlig.. Men, jeg blir nå litt bekymra alikevel, og lurer på hva det kommer av! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå