Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Hva er det som skjer med meg, fått masse stooore kviser og da mener jeg som små fettklumper under huden på haken osv har aldri vært plaget med dette og det gjør vondt?!?! Er jeg syk??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Det kan være at du er allergisk mot enten en matvare eller et såpeprodukt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Jeg begynt å få dette for cirka 2 måneder siden, har vært gravid og mistet, det tok hardt inn på meg, så har jeg stressa noe sykt.. Jeg har kjøpt ny hudrens/ hudkrem hos hudspesialist.. Renser huden, bruker ansiktsmaske, skrubber og alt jeg gjør som til vanlg. Men nå har jeg ekstremt store kviser, på hals, haken spesielt, og det r helt sykt, får nye hver dag samidig som noe går bort. Hadde en mega kvise på ryggen som gjorde utrolig vond da den sprakk , + fikk på hodebunnet for 1 måned siden det var helt ekstremt:(
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 samme her.. i hele panna!! og jeg bruker kun mascara som sminke. jeg begynte faktisk og få kviser når jeg sluttet på lavkarbo . så kan være noe av karbo maten jeg ikke tåler. så jeg skal til legen om en uke og sjekke det ut
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Skal til legen jeg også, mistnker kanskje det kommer av stress???? Kan stress gi uren/kviser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå