Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Først hadde vi tenkte å lage en liten mini bryllupsvideo med høydepunktene fra bryllupet og avslutte videoen med at bilder av alle gjestene kommer opp mens "you are so beautiful" spilles.... Brenne videoen på en dvd og skrive utenpå coveret: Takk for gaven bla bla bla... Men vi fant ut at det kan ta TID å brenne ca. 60-70 dvd`er! Skal vi likevel gå for dette tro? Er det noe gjestene vil sette pris på? Eller har dere andre forslag? Bryllupet var ikke sånn veldig tradisjonelt vanlig, så vil gjerne lage en annen vri å takkekortene også....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg vet ikke hvor god råd dere har, da...hvis jeg hadde penger i huet og ræva skulle jeg kjøpt inn en haug med rimelige minnebrikker/usbsticks, og gitt digitale kort, altså lagt filmen inn på dem. Ellers kan du sikkert få en fotobutikk e.l til å brenne for deg... Mer realistisk....hva med spiselige takkekort? Eller, noe web-basert. Folk flest trenger ikke flere kort og dingser å gjemme i skuffene sine/dra med seg ved flyttinger osv.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Lag en liten fotobok. De minste er 14x14 cm og koster 79 til full pris, usikker på hvor mange sider. Hvis du signer deg på nyhetsbrev hos de forskjellige aktørene kan du plutselig få bøkene for kr.19 pr stk. Koselig gave:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå