Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Ta båten fra Oslo til Kiel. Er Kiel en fin by og hva kan vi gjøre? Blir fra tors- søn.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Shopping, ut å spise, sjekk om det er noe som skjer i Kiel sentrum. Selve sentrum er lite, men det er mange fine spisesteder, puber og shoppingmuligheter. Jeg shopper som regel når jeg er der, i sommer kjøpte jeg julegaver til de aller fleste....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Kiel er så som så synes jeg;) Men båten er fin da! Husk å bestille spabehandling!!!
Mammaen til Isak Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 torsdag til søndag, vil si at dere skal ha en natt på hotell der-jeg ha aldri overnattet i kiel, så der har jeg ingen erfaring. Båten er jo knallfin, nok å finne på. Mye god mat, en veldig koselig bar på toppen som man bør være rask for å få seg plass i på utseilinga Oslofjorden ut om det er god vær, er nydelig Kiel i seg selv er i allfall helt greit for 4 timer i land. Jeg kunne lett brukt mer tid der. Om man går utav kjøpesenteret (enormt stort) og opp i byen er det en del butikker,cafeer og slikt. Og mye man kan gå å kikke på. Kiel er ikke så trist som mange vil ha det til Uteliv og restauranter har jeg ikke greie på, men dere får sikkert god hjelp på hotellet til å finne frem ) Og siden dere skal på kjærestetur går sikkert tida fort uansett
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Takk for tips. Vi skal nok finne på noe. Synes de spabehandlingene var dyre, men får se. Blir en kosetur, uten barn. Gud hvor luksus :-)
Zeke Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Jeg har aldri overnattet der nede, men kan anbefale turen. Vi dro ditt i fjor på denne tiden faktisk. Vi hadde bestillt 5 rettters middag (unna oss litt ekstra luksus, det hadde vært et slitsomt år) det var kjempe koslig å godt,nå skulle vio bare være kjærester. Vi kosa oss masse å var bare kjærester den helga ingen unger ingen mas. Etter den turen vil ikke mamma være barnevakt for oss hvis vi skal på utlandstur igjen, (ligger en nydelig gutt på 3 mnd vedsidna meg her hihihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå