Gå til innhold

Kjærestetur til Kiel. Noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta båten fra Oslo til Kiel. Er Kiel en fin by og hva kan vi gjøre? Blir fra tors- søn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shopping, ut å spise, sjekk om det er noe som skjer i Kiel sentrum. Selve sentrum er lite, men det er mange fine spisesteder, puber og shoppingmuligheter.

Jeg shopper som regel når jeg er der, i sommer kjøpte jeg julegaver til de aller fleste....

Skrevet

Kiel er så som så synes jeg;) Men båten er fin da! :) Husk å bestille spabehandling!!!

Skrevet

torsdag til søndag, vil si at dere skal ha en natt på hotell der-jeg ha aldri overnattet i kiel, så der har jeg ingen erfaring. Båten er jo knallfin, nok å finne på. Mye god mat, en veldig koselig bar på toppen som man bør være rask for å få seg plass i på utseilinga :) Oslofjorden ut om det er god vær, er nydelig :)

Kiel i seg selv er i allfall helt greit for 4 timer i land. Jeg kunne lett brukt mer tid der. Om man går utav kjøpesenteret (enormt stort) og opp i byen er det en del butikker,cafeer og slikt. Og mye man kan gå å kikke på. Kiel er ikke så trist som mange vil ha det til :P

Uteliv og restauranter har jeg ikke greie på, men dere får sikkert god hjelp på hotellet til å finne frem :o)

Og siden dere skal på kjærestetur går sikkert tida fort uansett :P

Skrevet

Takk for tips. Vi skal nok finne på noe. Synes de spabehandlingene var dyre, men får se. Blir en kosetur, uten barn. Gud hvor luksus :-)

Skrevet

Jeg har aldri overnattet der nede, men kan anbefale turen.

Vi dro ditt i fjor på denne tiden faktisk.

Vi hadde bestillt 5 rettters middag (unna oss litt ekstra luksus, det hadde vært et slitsomt år) det var kjempe koslig å godt,nå skulle vio bare være kjærester.

Vi kosa oss masse å var bare kjærester den helga ingen unger ingen mas.

Etter den turen vil ikke mamma være barnevakt for oss hvis vi skal på utlandstur igjen, (ligger en nydelig gutt på 3 mnd vedsidna meg her hihihi) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...