Gå til innhold

Hva mener dere om dette`?


*Frøken Lykkelig med ♂*

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7315208

 

Vet ikke helt hva jeg mener. På en side er det kanskje greit å få testet alt med en gang,men jeg vet hvordan dette er for gutten vår var en av de som fikk såkalt "falsk positiv " test. Og da han var 3 mnd var vi igjennom dette igjen,da vi gikk hele sommeren å ventet på svar på prøvene.

Uff, nei jeg vet ikke jeg...

Noen med meninger om dette her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

jeg vet ikke. på den ene siden kan man hjelpe ganske mange barn i året. på den andre siden vil noen lide over falske tester.

 

men var er verst? lide over falske positiv eller lide over at sykdommer ikke ble oppdaget i tide?

 

jeg tror det siste er verst. men jeg vet ikke hvor mange som vil få falsk positiv i forhold til hvor mange som kan bli reddet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...