*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7315208 Vet ikke helt hva jeg mener. På en side er det kanskje greit å få testet alt med en gang,men jeg vet hvordan dette er for gutten vår var en av de som fikk såkalt "falsk positiv " test. Og da han var 3 mnd var vi igjennom dette igjen,da vi gikk hele sommeren å ventet på svar på prøvene. Uff, nei jeg vet ikke jeg... Noen med meninger om dette her?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 jeg vet ikke. på den ene siden kan man hjelpe ganske mange barn i året. på den andre siden vil noen lide over falske tester. men var er verst? lide over falske positiv eller lide over at sykdommer ikke ble oppdaget i tide? jeg tror det siste er verst. men jeg vet ikke hvor mange som vil få falsk positiv i forhold til hvor mange som kan bli reddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå